czwartek, 27 stycznia 2011

Growing Up Geek: Tim Stevens

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2011/01/27/growing-up-geek-tim-stevens/:
Growing Up Geek: Tim Stevens
I nawet nie bardzo lubię, kiedy Superman, że zdjęcie zostało zrobione. Myślę, że trzy lub cztery, a na dobrej drodze do bycia dzieciak tłuszczu. Mam na myśli, prawda, że filmy były szef, i Christopher Reeve był człowiekiem - wszystkie uprzejmy i wszechmocny - ale nie wiedziałem, Kal-El z candy trzciny. Podobało mi się jego strój, choć, oczywiście wiedziałem, że był bardzo silny i może latać.

I oczywiście super mocne też. Wystarczy spojrzeć na mnie hefting że ogromne masy liści wszystko przeze mnie! Myślałem, że mogę latać też. Według legendy Stevens rodziny Próbowałem wyskoczyć z okna na drugim opowieść w tych bardzo Underoos. Na szczęście zdecydowałem się na dobry długi rozbieg i moja siostra, starszy o dwa lata, chwycił mnie zanim rzuciłem się w danej przygody.

Kontynuuj czytanie Growing Up Geek: Tim Stevens

Growing Up Geek: Tim Stevens pierwotnie ukazał się na Engadget czw, 27 styczeń 2011 12:29:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz