Anonimowy czytelnik pisze "Projektant gier i wszystko wokół ciekawy człowiek Jane McGonigal właśnie opublikował książkę, argumentując, że granie w gry pomoże rozwiązać palących problemów świata rzeczywistego. Z okazji publikacji, Discover Magazine Q & A z McGonigal w wielu dziedzinach, takich jak: dokładnie, ile gier jest za dużo "Było naprawdę znaczące badania, które śledzone 1100 żołnierzy do roku, a na ile były one spędzania wolnego czasu z rzeczy, które uważane wykorzystujących mechanizmy radzenia sobie Facebook, słuchanie muzyki, czytanie, opracowanie, lub grając w gry wideo. one skorelowane z tym częstość występowania zespołu stresu pourazowego (PTSD), depresja, próby samobójcze, i przemocy domowej. odkrył, że dużym zapasem, najbardziej chronionych osób psychicznie, którzy najniższych stawek żadnej z tych negatywnych doświadczeń, byli ludzie, którzy grając w gry wideo od 3 do 4 godzin dziennie. ... To było fascynujące, to bardziej korzystne niż nic, ale działa obecnie 7 godzin dziennie. " Ona również rozmowy na temat relacji kute w grach może zmienić świat, i jakie problemy świata właśnie ona próbuje rozwiązać za pomocą gry. (Podpowiedź: Think Big). "
Czytaj więcej tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz