Nie jest dokładnie kurczaka wiosną , ani nie jest szczególnie nowe gry reklamowe - Best Buy wykorzystać rzeczy z powrotem w 2009 r. do push elektronika - ale nową kampanię reklamową z męskiego ciała spray dostawcą Lynx (Axe w USA) czyni rozszerzonej rzeczywistości prawie nieuniknione. Wykonawca BBH, globalnej agencji reklamowej, film poniżej pokazuje podróżnych na stacji London Victoria wpatrywała się w ogromny ekran, aby znaleźć się powitani przez skimpily ubrany upadłego anioła. Stunt, rozpoczętego w dniu 6 marca zwrócił sporą uwagę przechodniów, w więcej niż jednej instancji wzbudził całkiem dobrze, śmiałe zachowanie. Do tej pory rozszerzonej rzeczywistości była w większości rzeczy grać z geek set - nawet reklam poprzedni poznanie takiej taktyki wymagane przyzwoitą kwotę pracy z widowni - ale jeśli te upadłe anioły są oznaczenia, możemy być w całości ruchu więcej nierealny świat bardzo szybko.
[Dzięki, Ben]
Lynx zwiększona stunt rzeczywistości krople scantly platerowane aniołów naziemnej podróżnych (wideo) pierwotnie ukazał się na Engadget Thu, 17 marzec 2011 15:19:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .
Permalink | | Wyślij | Komentarze
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz