niedziela, 13 marca 2011

Sprint Dan Hesse rozróżnia nieograniczony i "nieograniczony" w ostatni spot telewizyjny

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/03/12/sprints-dan-hesse-differentiates-between-unlimited-and-unlimit/:

Nie jesteśmy największymi fanami nowych warstwowych dane plany, które powoli, ale staje się normą, a jeżeli ostatni reklam Sprint jest jakichkolwiek informacji - zwłaszcza, że przewoźnik nie jest albo. CEO Dan Hesse trwa ofensywa, przypominając widzom, że słowo "nieograniczony" nie powinno obejmować takie rzeczy jak urządzenia pomiarowe lub ograniczanie, a zachwalanie firmy " po prostu wszystko "plan, który rzeczywiście zawiera, uh, wszystko. Z zysków klienta na wzrost , ruch jest prawdopodobnie dobry - jednak, że całość " dane premium rzeczą "jest trochę niepewni. Pełna PR po przerwie.

Kontynuuj czytanie Sprint Dan Hesse odróżnia między nieograniczony i "nieograniczony" w ostatni spot telewizyjny

Sprint Dan Hesse rozróżnia nieograniczony i "nieograniczony" w ostatni spot telewizyjny pierwotnie ukazał się na Engadget Sat, 12 marzec 2011 21:05:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | źródło Sprint | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz