niedziela, 13 marca 2011

Witam, Muszę już iść

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/03/12/hello-i-must-be-going/:
Trudno uwierzyć, że jestem obecnie pisze słowa, które wydają się być na piśmie, choć na co dzień inwentaryzacji zmysły mówi, że musi to być prawda. Jestem tu, na moim komputerze, pisanie listów, jeden po drugim w zwykły dokument tekstowy, walcówka dalej przez jeden z najdziwniejszych postów, jakie kiedykolwiek napisany na tej stronie. Dobra, to prawdopodobnie najdziwniejsze w historii.

Po prawie czterech latach na Engadget, nadszedł czas, aby moje wyjścia. Są rzeczy, jestem po i wyzwania chcę wziąć na które po prostu nie pasuje do mojego harmonogramu dnia na dzień tutaj, więc idę.

Nie podejmowania tej decyzji pochopnie. Czasu spędziłem tutaj jest - bez wątpienia - najbardziej niesamowite, nagradzanie i po prostu szalenie okres zabawy w moim życiu. I lubię myśleć, że miałem kilka bardzo dobrych czasów. Pracownicy Engadget łatwo największy zbiór ludzi kiedykolwiek napotkaliśmy, a oni już się obudzić i wariuję nad tech news od 12 do 18 godzin dziennie w zasadzie strony. Nigdy nie pracował tak ciężko lub miał tyle radości robi. Nie używam religijnych bardzo często, ale jeśli istnieje coś takiego jak błogosławieństwa, chciałbym powiedzieć, że miałem okazję pracować z tymi ludźmi na pewno czuję się w ten sposób.

I to nie tylko główny zespół na Engadget; wszystkich grup Blogi (i jej dyrektor Brad Hill), były ogromne przyjaciółmi, partnerami i kolegami.

Potem jest Was - czytelników. Ula umysłu. Engadget fan-chłopców i dla dziewcząt. Trudno podsumować moje doświadczenia z czytelników Engadget w jednym punkcie. To będzie prawdopodobnie trudno w stu. Ale mogę powiedzieć, że jesteś po prostu najbardziej poinformował, namiętny, i podekscytowany grupy osób w dowolnym miejscu na świecie. Oczywiście, można się trochę szalona czasami - ale co zdumiewające grupy super-geniuszy jesteś, jak również. Pisanie i pracy dla rzeszy ludzi, którzy odwiedzają tę stronę codziennie była ogromnym wyzwaniem, nauki, i trochę tak imponująca.

Ale jak już mówiłem, to dla mnie czas odejść. Nie jestem do opuszczenia branży lub gra aktualności - w rzeczywistości, mam kilka projektów fantasy na uwadze, że mam nadzieję, że będziesz rozprawy już wkrótce.

Nie martw się jednak, Engadget ma zamiar dalej robić to, co robi najlepiej: jest niesamowite. Mamy niesamowite pracowników starszych redaktorów i pisarzy, że będzie na bieżąco chugging maszyny się (i rośnie!) Na wiele lat. Mój przyjaciel naszej redakcji dyrektor Josh Fruhlinger weźmie na większą rolę w naszym dnia na dzień w okresie przejściowym i nie będzie całkowicie znika z miejsca - Zostanę się jako redaktor w dużych , doradztwo i bezpośrednią w razie potrzeby. Ja również przyklejania się do organizacji więcej odcinków Engadget Show, więc można kontynuować, aby uzyskać fix (jeśli jesteś w nerdy pokazuje film o gadżetów i technologii, że jest).

A z tym, jestem nogami w kierunku drzwi, po prostu słabe, że pod znakiem wyjścia, która utrzymuje zapala się i gaśnie, jej pęknięcia świetlówki z niektórymi synkopowanym rytm samą w sobie. To tylko zaczął padać deszcz trochę poza nieco, ale mam swój płaszcz i parasol. Nic mi nie będzie, i tak będzie.

Do widzenia ...

Witam, Muszę już iść pierwotnie ukazał się na Engadget Sat, 12 marzec 2011 18:07:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz