poniedziałek, 21 marca 2011

Twórcy gry chcą DirectX "odejść", mówi człowiek AMD

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/03/21/game-develops-want-directx-to-go-away-says-amd-man/:
Jak cholerny czarny charakter gry wideo, która po prostu nie odejdzie, Microsoft DirectX była ostoją nurtu gier na PC prawie od początku istnienia. Jego istnienie nie jest bez napięcia, jednak ze znanymi grafika guru John Carmack z id Software ignorując go za OpenGL - do zeszłego tygodnia kiedy w końcu przyznał, że Direct3D przerosły jego cross-platform alternatywnych, a teraz lepiej API dla rozwoju PC gry. To wszystko dobrze, ale wielu deweloperów gier, mówi Richard Huddy, szef zespołu Developer Relations AMD, nie chce żadnych API na wszystkich. Huddy zwraca uwagę na fakt, niestety oczywiste, że nowoczesne karty graficzne mogą bardzo dużo stomp dowolnej konsoli sprzętu do brudu w bezpośredniej walce, a jednocześnie nie wykazuje w pełnym zakresie ich wyższość w rzeczywistych wygladu gry. On ma woli, aby deweloperzy przyznawane bezpośrednio niskopoziomowy dostęp do sprzętu, dzięki czemu mogą one zwiększyć swoje talenty i cisnąć rzeczy do przodu. Oczywiście, piękno DirectX jest to, że standard, że każdy projektant gier może kod Windows, co prowadzi do wyników przewidywalny i szeroko kompatybilne (choć niekoniecznie spektakularny). Więcej na temat przyszłości kształtuje się, uderzył w linki poniżej.

Twórcy gry chcą DirectX "odejść", mówi człowiek AMD pierwotnie ukazał się na Engadget pon, 21 marzec 2011 04:59:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | źródło Bit-tech | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz