poniedziałek, 21 marca 2011

Zapytaj Slashdot: Ogromne Digital Media Biblioteki

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ErVTPz0XcMY/Ask-Slashdot-Huge-Digital-Media-Libraries:
Anonimowy czytelnik pisze "Podobnie jak wielu slashdotters, mam kilka TB mediów cyfrowych:. Muzyka, książki, filmy, programy telewizyjne, gry, komiksy, dla ciebie to mam umieścić to wszystko w kilka dysków twardych, ale obsługa to wszystko ma okazał się mniej niż optymalny. Jestem objęte, jeśli chodzi o muzykę, od [prawie każdym odtwarzaczu muzyki / kierownik biblioteki] pozwala mi szybko znaleźć pieśni tłumacza, albumu, gatunku ... Wszystko inne, wszystko co mam to seria hierarchicznej struktury folderów, ale hierarchii mają swoje ograniczenia. znajde Blade Runner łatwo, ale co jeśli chcę wszystkie filmy Ridley Scott's Gdzie jest "Dobry omen", w folderze Terry Pratchett lub Neila Gaimana? Ponadto w kolekcji z setek podobnych elementów, że to pomoże jakieś dodatkowe wskazówki, takie jak pokrywy (dla komiksów) lub streszczenie dla odcinków programów telewizyjnych. Czy masz jakieś oprogramowanie, które pomogą Ci uchwyt mediów cyfrowych bibliotek? Oprogramowanie specjalistyczne (słownie coś, co działa tylko komiksy, coś innego do filmów), lub ogólne biblioteki multimediów? alternatywy Opensource są korzystne, ale komercyjnego oprogramowania jest w porządku tak dobrze. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz