wtorek, 26 kwietnia 2011

Reforma systemu lub doktoranckie go zamknąć

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_eCfh0wC9uw/Reform-the-PhD-System-or-Close-It-Down:
jamie wskazuje kawałek opinię profesor Columbia Mark C. Taylor w "Nature News decrying stanie oświaty doktoranckie w USA, nazywając ją" złamane i utrzymania ". Cytując: "koniecznych zmian zarówno programowe i instytucjonalne Jednym z powodów, że wiele programów doktoranckich nie odpowiednio służyć uczniom, że są one zbyt specjalistyczne, z programów nauczania podzielone i coraz mniejsze znaczenie w świecie uczelniami Expertise, oczywiście, ma zasadnicze znaczenie.. pogłębianie wiedzy i społeczeństwa. Ale w zbyt wielu przypadkach, specjalizacja doprowadziła do obszarach badań, które są interesujące tylko do innych osób pracujących w tych samych dziedzinach, podpól lub sub-podpól tak wąskie. Wielu naukowców do walki Dyskusja do kolegów w tym samym dziale, a komunikacja między oddziałami i dyscyplin może być niemożliwe. doktoranckich edukacji jest nadal realne w dwudziestym pierwszym wieku, uniwersytety muszą burzyć mury, które oddzielają pola i tworzyć programy, które odżywiają interdyscyplinarne badania i komunikacji. Muszą projektowania programów nauczania, które koncentrują się na rozwiązywaniu problemów praktycznych, takich jak dostarczanie czystej wody do rosnącej populacji. Niestety, istotną zmianą jest mało prawdopodobne, aby przyjść z członków wydziału, który zbyt często nadal zobowiązują się do tradycyjnych metod. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz