wtorek, 26 kwietnia 2011

Wiarygodność badań w gry wideo Debata przemocy

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/cWKDaWlsw84/Research-Credibility-In-the-Video-Game-Violence-Debate:
Anonimowy czytelnik pisze "Dwóch badaczy, którzy w przeszłości badań publikowania roszczenia brutalne gry prowadzą do przemocy teraz opublikowała nowe badania, twierdząc, że wpadliśmy" obiektywny "sposób pomiaru dlaczego brutalne gry prowadzą do przemocy . Oni podjęte nazwiska osób, które podpisały amicus krótki na temat nadchodzącego przypadku Sądu Najwyższego w sprawie zwalczania przemocy prawa do gier wideo w Stanach Zjednoczonych, i zdecydował, że jeśli zsumujemy liczby publikacji przez każdą ze stron tych, którzy popierali " gry wideo prowadzić do przemocy "miał więcej publikacji, a tym samym, który był" dowód ", że mieli większą wiarygodność. Tak, ilość jest ważniejsza niż jakość. Fakt, że naukowcy, którzy opublikowali tego" badania "napisał także krótki, że wspierane amicus to samo roszczenie wydaje się, aby zadzwonić do ich bezstronności w pytanie. "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz