piątek, 27 maja 2011

Funkcja: marsz śmierci: problem czasu kryzysu w tworzeniu gier

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/gZ4w1juYuwk/the-death-march-the-problem-of-crunch-time-in-game-development.ars:

opowieści grozy ciągle nawierzchni o długości twórców gier czasami trzeba się udać w celu statek gra na czas. Najgorsze obejmować do 85-godzinny tydzień pracy-12 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, który jest ponad dwukrotnie więcej niż sto lat 40 godziny na standardowy tydzień. Rozszerzony okresach kryzysu może trwać do roku, trwały tydzień 60-godzinny. Praktyka ta zyskała znacznie mniej niewinnej nazwie niż "czas kryzysu". It's called "marszu śmierci".

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze na ten post


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz