widzów są słynne zmienny Grono, która ma tendencję do kierowania reklamodawców TV szalony. Rozpowszechnionych teorii jest, że pomijanie reklam w przeszłości przy użyciu brzydkie DVR jest największym wrogiem marketingu, ale najnowsze badania po raz kolejny zaprzeczył, że otrzymał mądrości. IPG Media Lab w Los Angeles ciągną razem na reprezentatywnej grupie 48 TV i wideo online widzów i poprosił ich, aby siedzieć przez niektórych programach, a wyposażone w zwykłych "urządzeń lub rozrywki", które towarzyszą ich przyzwyczajeń widzów. Central do pracy była pomiaru czasu każdy spędzony z widokiem na ekranie i jak zaangażowani byli z treścią. Pierwszą rzeczą było zauważyć, że 94 procent widzów, a 73 procent konsumentów online wideo wykorzystywane inne formy mediów poszerzyć rozrywką wizualną. Smartphone były najczęściej, z 60 procent badanych uciekania się do słuchawki, gapić się w telewizor. To spowodowało przeciętnym poziomie 52 procent w ciągu uwagę rzeczywiste programy i 37 procent w trakcie reklam. Innymi słowy, dwie trzecie czasu, reklamy są ignorowane i smartfony są pomóc ludziom z tym haniebne zachowanie. Jak na ironię, do przodu za pomocą ogłoszeń DVR zdobył poziom uwagi, które były wyższe o 12 procent, głównie dlatego, ludzie starali się upewnić, że nie pominąć zbyt daleko. Cholera, dlaczego rzeczywistość musi być złożone i wszystkie rzeczy ?
Smartphone nie, rejestratory, są największym zagrożeniem dla reklamy telewizyjne pierwotnie ukazał się na Engadget pią, 27 maj 2011 08:37:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .
Permalink | | Wyślij | Komentarze
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz