niedziela, 8 maja 2011

Nieuczciwe i niesymetryczne

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jSexAAurL-8/:

Kopanina spod góry rzeczy w ten weekend, jestem beznadziejnie w tyle. Ujawnienie: Pracuję w salesforce.com, robi niesamowite rzeczy nie mogę powiedzieć nic na ten temat.

Wydaje się, tech prasy jest pełno spór o sukcesach Mike Arrington jest w rzeczywistości mówi co myśli. Ujawnienie: Jestem wielkim fanem Mike nie wszystko, a zwłaszcza jego zdolność wymyślania media. należy uznać za całkowicie stronniczy w tej kwestii, należy rabat wszystko co mówię odpowiednio.

Patrząc wstecz na ostatnie tygodnie z TechCrunch, kilka tematów emerge. Po pierwsze, niesamowita ilość nic się nie działo przez Apple, Google, a firma na północy z rzeczą Windows. Apple najwyraźniej zmierza w kierunku będzie chmury wielki czas. Ujawnienie: Kocham wszystko, co robi Apple, a więc jestem całkowicie duża jego produktów, strategii, a nawet dziwactwa jak auto-zastąpienie słowa "jego" z "to", nawet jeśli nigdy nie oznacza ", to" około 97 procent czasu.

Google najwyraźniej przygotowuje się do niczego nie informujemy o jego społecznej strategii medialnej na konferencji deweloperów w tym tygodniu. Ujawnienie: Kocham Google i wszystko to robi, tylko nie tak bardzo jak Apple. Więc kiedy mówię Android Jestem naprawdę myśleć IOS, a kiedy mówię Airplay Jestem naprawdę rozumieniu Airplay. Daliśmy mój brat Dan Apple TV na jego urodziny, i cieszą się jego próby integracji w jego oknie wszystkie Android wszystkie środowiska czasu. Szczególnie zabawne jest jego przypuszczeń na temat dostępności aplikacji Remote na rynku z systemem Android.

W ubiegłym tygodniu był pierwszy tydzień, gdzie dosłownie nie wziąłem laptopa z torebki. Zamiast tego, żyłem non-stop z IPAD, za pomocą aplikacji WordPress do edycji literówka w zeszłym tygodniu w kolumnie, ok. zgadzam się zrobić bez znaczenia dent w moim zaległości wydatków, i robi niesamowite pracy w salesforce.com przez resztę jawie. Skype FaceTime i trzymał mnie w pętli z rodziną i przyjaciółmi, a wczoraj Wynająłem odcinku Grey's Anatomy mojego teścia usunięte podczas nagrywania Jeopardy.

Słowo o wynajem: Kocham wynajem pokazuje 99 centów, a po nich nigdy nie dotykaj dysku twardego, z wyjątkiem krótkiego okresu buforowania gdzie Apple TV korzysta z "storage" na etapie wskazują na miejscu. Uwielbiam też jak Apple TV robi to samo, gdy używam Airplay naciskać nagrany z mojego IPAD na duży ekran, oszczędzając czas pracy baterii IPAD raz show jest w pamięci podręcznej. Ponieważ coraz więcej moich konsumpcji mediów przepływa przez IPAD, co trochę oszczędzania baterii sprawia, że ​​różnica rośnie.

Jakoś w ciągu ostatnich kilku miesięcy IPAD życia, lata mojej niechęci do wynajmu i preferencji dla "posiadania" ma rewersu. Kiedyś wartość wrażenie, że książka była moja kontroli, w przypadku gdy wersja cyfrowa była ograniczona i efemeryczne. Ujawnienie: Mam zamiar zrobić Beatle odniesienia. I love the Beatles i tak nie Apple. Jeśli beatles typu na IPAD to autocorrects do Beatles, spróbuj wpisać android i zobaczyć co się dzieje.

Więc kupiłem lub otrzymał John Lennon autobiografii Philip Norman kilka lat temu. Czytałem to w zrywami, aż do czasu gdy ktoś (może ja, może nie) rozlanie kawy na nim i nasyconych pierwszej z trzech części książki bardzo długo. Spędziłem godzinę oddzielenie stron i suszenie ich indywidualnie, tak aby nie stracić zbyt dużo narracji. Następnie IPAD przybył, ściągnąłem książki z aplikacji Kindle, i nigdy nie dotknął wersji papierowej ponownie. Moral: posiadania wersji drukowanej, jak w You Break It zakupu. Jestem właścicielem kawy barwiony zatrzymany spotkanie stron, na których Jan Paweł spotkał i zdecydował się go wnieść nawet jakby chciał ostatecznie przejąć i spędzić kilka tygodni na Hammer Maxwell's Silver. Czytałem o tym na IPAD.

Dziś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz