NY Times "to opowieść o grupie studentów, którzy wzięli w 2007 roku w trakcie rozwoju aplikacji w Stanford, która okazała się o wiele lepiej od nich oczekiwano. Cytując: "... poprzez naukę uczniom budować bez zbędnych aplikacji, rozpowszechniać je szybko i martwić się o doskonalenie ich później natknąłem się na Facebook klasy co stało się standardową procedurą dla nowego pokolenia przedsiębiorców i inwestorów w Dolinie Krzemowej i poza nią ... ... Już na początku klasy Facebook stał się mikrokosmosem Silicon Valley Praca w zespołach trzyosobowych, 75 studentów stworzone aplikacje, które łącznie miały 16 milionów użytkowników w ciągu zaledwie 10 tygodni Wiele z tych aplikacji były swego rodzaju głupie: Pan De Lombaert jest, na przykład, pozwala użytkownikom na wysyłanie "hotness" wskazuje na znajomych z Facebooka. Jednak w okresie, aplikacje, darmowy dla użytkowników, generowane około 1 mln USD przychodów z reklam. "
Czytaj więcej tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz