wtorek, 28 czerwca 2011

Funkcja: Zapytaj Ars: Pomocy! Muszę usługi VoIP dla mojego wirtualnego biura!

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/88MHnRjUYdA/ask-ars-what-small-business-voip-service-is-right-for-me.ars:

W 1998 roku, zadaj Ars był jednym z pierwszych cechą nowo uruchomionej Ars Technica. Teraz, jak wtedy, to wszystko o pytania i odpowiedzi naszej społeczności. Co tydzień będziemy zgłębiać nasze torby pytanie Zapewniamy własny podjąć, a następnie wybierz mądrości naszych czytelników. Aby wysłać swoje pytanie znajdziesz w naszym pomocne stronie porad .

Q: Niedawno zrezygnowałem z poprzedniej pracy w dużej firmie i rozpoczął pracę na starcie. Uruchamiania jest w 100 procentach wirtualnych (nie mamy biurze, a każdy pracuje w domu), co jest świetne, bo kocham robić połączenia konferencyjne w moich bokserów. Ale minusem jest to, że brakuje mi pewnych aspektów mojego starszego, pracy nie wirtualnej. W szczególności, wszyscy mieliśmy telefonów stacjonarnych z wysokiej jakości dźwięku, poczta głosowa, i rozszerzeń-standardowe funkcje telefonu, że wszyscy oczekują na stanowisko pracy.

Ale teraz utknąłem za pomocą mojego telefonu komórkowego, który spada połączeń, gdy jestem wewnątrz domu, lub moje osobiste stacjonarne, które związać się godzinami (to dyski moje orzechy żona). I niedawno zaczęli szukać w działalności usług VoIP, a ja pomyślałem, że może Ars byłby pewien wgląd tam, ponieważ faceci są wirtualnej firmy, jak również. Wszelkie myśli?

Dobrą wiadomością jest to, że można rzeczywiście znaleźć dostawcę VoIP, który oferuje wszystkie funkcje, które masz w zwyczaju ze starego biura telefonu rozszerzenie wybieranie, poczta głosowa, katalogów itd. Najgorsze jest to, że znalezienie godnej usługi VoIP dla uruchamiania lub firmy jest jak zakup nowego telefonu komórkowego. Istnieje wiele opcji do wyboru, i z mnóstwem dodatków i planów taryfowych, może być trudno je odróżnić.

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze do tego wpisu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz