wtorek, 7 czerwca 2011

Zapytaj Slashdot: Program do organizowania różnorodny zbiór plików?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/hn5j4JNNrpc/Ask-Slashdot-Software-To-Organise-a-Heterogeneous-Mix-of-Files:
BertieBaggio pisze: "Jestem studentem medycyny na koniec roku szkolnego staramy się moje notatki zorganizowane. Szukam dokumentacji oprogramowania systemu organizacji zorganizować zestaw notatek, artykułów, schematy i skanowania. Najlepiej takie system pozwoli pełnotekstowego wyszukiwania i metadanych, wielu kategoryzacją (np. znaczników), zachowanie podstawowych plików i cross-platform (Linux / Windows / OS X). Choć nie jestem przeciwny płacenia za takie rozwiązanie złożone, idealnie oprogramowania FOSS będzie tak, że przedłużenie lub migracji są możliwe, jeżeli jest to konieczne. wyszukiwania Desktop (np. Google Desktop) prawdopodobnie nie 90% tego, co chcę, oprócz wielu kategoryzacją, która jest cechą jestem najbardziej zainteresowany Wyszukiwanie okazało się podobne pytanie, na które wskazał mi 43folders w kierunku Artykuły i DevonThink, ale są to tylko OS X i wydają się być skierowane bardziej w akademickich organizacji pracy. Jakie zalecenia nie mają społeczności Slashdot kategoryzacji i organizacji różnorodny zbiór plików? "

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz