sobota, 4 czerwca 2011

Zapytaj Slashdot: Używa za niewielką Server Office?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/iFi4vVJpkZU/Ask-Slashdot-Uses-For-a-Small-Office-Server:
ragnvaldr pisze "Jestem" IT facet do urzędu o kilkanaście osób. I kiedy mówię to facet, to znaczy ja jestem tutaj tylko jeden, kto może używać google na tyle dobrze, aby dowiedzieć się, jak wszystko działa . Mamy 500GB serwer Mac z Drobo z 6 TB pamięci masowej w załączeniu. Do tej pory wszystkie tego serwera nie jest tworzenie kopii danych, a ja chcę zrobić to trochę bardziej użyteczne. Posiadamy również serwer Filemaker na to, co mam jeszcze nauczyć się korzystać w ogóle, nie mówiąc już sprawnie. Wszelkie sugestie, aby ten komputer trochę bardziej przydatne?

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz