wtorek, 19 lipca 2011

AmEx Linki Up Facebook Z oferty Oferta-mniej, i pozwala Merchants Idź Społecznego

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/pOd1ZGbCmUE/:

American Express będzie wszystko w codziennej pracy oferty, uderzające czynienia z Facebooka, że jest podobna do tej, którą już ma z Foursquare . Dzięki nowej aplikacji Facebook nazwie " Link, jak, Love ", kart American Express mogą połączyć swoje karty na swoje konta Facebook, tak jak mogą już połączyć swoje karty do rachunku Foursquare. Kiedy robią to dostaną deski rozdzielczej oferty takich marek jak Whole Foods, Dunkin 'Donuts, Virgin America, a Urząd Sport. (Te oferty są inne niż oferty Facebook , które źródła Facebook siebie)

W przeciwieństwie do Groupon lub LivingSocial te oferty AmEx nie potrzebują nikogo do niczego przed zakupem lub przedstawić wszelkie kupony do kupców. Jednym z największych wyzwań dla przemysłu codziennie oferty jest jak zmierzyć, jak wiele ofert są rzeczywiście odkupionej na tysiące różnych firm uczestniczących. Ale AmEx ma tutaj przewagę, ponieważ jest już w sieci płatności, które jest ustawione i akceptowane w dużych i małych firm na całym świecie. Wszyscy ludzie mają zrobić, to kupić przedmiot radzić sobie z karty American Express i zostaną zwrócone kwoty transakcji. Skręcać Facebook jest to, że oferty wyświetlane są na to, co Ciebie i Twoich znajomych "jak" w Internecie za pomocą Facebook, takich jak przycisk.

Mimo wielu ofert na uruchomienie są z marek krajowych, AmEx jest również współpracując z małych lokalnych kupców. Jest to uruchomić program, mające na celu ich nazywa Go Społecznego , który umożliwia handlowcom zarządzać oferty na obu Facebook i Foursquare, z innych sieci społecznych zostać dodane w przyszłości. Właściciele firm będą mogli tworzyć własne kupon mniej ofert w samoobsługowy sposób są wywoływane, gdy ktoś z połączonego konta kupuje przedmiot umowy. Samoobsługowy stanowiło wyzwanie do tej pory z lokalnych kupców, ale AmEx rynku może do nich za pośrednictwem istniejących kanałów.

Idź Społecznego pozwoli również kupcy umieścić ich lokalizacji na portalach społecznościowych takich jak Facebook i Foursquare i śledzenie kampanii do czynienia tych sieci. Od AmEx ma wszystkie informacje dotyczące płatności, może śledzić odkupienia czynienia dość łatwo. Zamknięcie oferty do pętli odkupienia jest singel największe wyzwanie w codziennej przestrzeni oferty. Nawet Groupon Teraz, mobile app Groupon się z natychmiastowym oferty, wymaga udziału kupców mieć iPhone oraz przeszkolenie pracowników dotyczące wykorzystania ofert. AmEx nie stara się zmienić zachowanie konsumenta lub handlowych, innych niż zachęcających je płacić AmEx porównaniu gotówką lub kartą kredytową.

Choć to wszystko brzmi dobrze na papierze, dowód będzie w jakości i gęstości ofert, które można nabyć AmEx. To będzie walka między lokalnymi sił sprzedaży. Ale wygląda na to Groupon i LivingSocial wreszcie mamy jakieś poważnej konkurencji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz