wtorek, 19 lipca 2011

Dentsu do - Wyłącznie - Sprzedam wyświetlania reklam dla Skype w Japonii

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/np661T-2neU/:

Marketing i reklama gigant Dentsu ma podpisał kontrakt (PDF) z Skype do zaoferowania reklam graficznych w Japonii. Zgodnie z warunkami umowy, Dentsu będzie służyć jako wyłączny partner reklamy graficznej dla Skype w Japonii w lipcu 2011, co najmniej na kampanie reklamowe, które nie są wielonarodowe lub multi-regionalny.

W listopadzie 2010 roku, Apple i Dentsu ogłosiły współpracę , która złożyła ostatnie odpowiedzialny za sprzedaż metodę IADs w Japonii. Dentsu współpracuje również z Facebook i OpenX .

Dentsu rozpocznie sprzedaż cyfrowych inwentaryzacji Skype, który pojawi się w "Home" w oknie Skype dla Windows (wersja 5.1 i wyżej) ze skutkiem natychmiastowym.

Zdaniem obu firm, użytkownicy Skype w Japonii spędzają średnio 2 godziny miesięcznie na Skype Home. Ogólnie rzecz biorąc, Skype oferuje średnio 170 milionów użytkowników miesięcznie na całym świecie około 30 milionów użytkowników jednocześnie w godzinach szczytu z marca 2011 roku.

Reklamy na Home Skype są zazwyczaj większe niż typowe banery reklamowe, i rozszerzać się, dwukrotnie jego oryginalnych rozmiarów (i więcej elementów interaktywnych) po kliknięciu. Zgodnie z warunkami umowy, liczby reklamodawców na Skype są ograniczone do jednego dziennie.

Interaktywne reklamy dla klientów Windows Skype były walcowane na marzec 2010 .

Dentsu i stres Skype, że jest to tylko pierwszy etap ich związku.

O dziwo, Dentsu została założona już w 1901 (tak, to byłoby 110 lat temu). Obecnie posiada blisko 20.000 pracowników na całym świecie serwis około 6000 klientów.

Firma od czasu do czasu inwestuje w amerykańskie firmy poprzez swoją spółkę zależną cci, że już wspierane komórkowych sieci reklamowej operatora JumpTap i online firma wideo Brightcove , na przykład.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz