Marketing i reklama gigant Dentsu ma podpisał kontrakt (PDF) z Skype do zaoferowania reklam graficznych w Japonii. Zgodnie z warunkami umowy, Dentsu będzie służyć jako wyłączny partner reklamy graficznej dla Skype w Japonii w lipcu 2011, co najmniej na kampanie reklamowe, które nie są wielonarodowe lub multi-regionalny.
W listopadzie 2010 roku, Apple i Dentsu ogłosiły współpracę , która złożyła ostatnie odpowiedzialny za sprzedaż metodę IADs w Japonii. Dentsu współpracuje również z Facebook i OpenX .
Dentsu rozpocznie sprzedaż cyfrowych inwentaryzacji Skype, który pojawi się w "Home" w oknie Skype dla Windows (wersja 5.1 i wyżej) ze skutkiem natychmiastowym.
Zdaniem obu firm, użytkownicy Skype w Japonii spędzają średnio 2 godziny miesięcznie na Skype Home. Ogólnie rzecz biorąc, Skype oferuje średnio 170 milionów użytkowników miesięcznie na całym świecie około 30 milionów użytkowników jednocześnie w godzinach szczytu z marca 2011 roku.
Reklamy na Home Skype są zazwyczaj większe niż typowe banery reklamowe, i rozszerzać się, dwukrotnie jego oryginalnych rozmiarów (i więcej elementów interaktywnych) po kliknięciu. Zgodnie z warunkami umowy, liczby reklamodawców na Skype są ograniczone do jednego dziennie.
Interaktywne reklamy dla klientów Windows Skype były walcowane na marzec 2010 .
Dentsu i stres Skype, że jest to tylko pierwszy etap ich związku.
O dziwo, Dentsu została założona już w 1901 (tak, to byłoby 110 lat temu). Obecnie posiada blisko 20.000 pracowników na całym świecie serwis około 6000 klientów.
Firma od czasu do czasu inwestuje w amerykańskie firmy poprzez swoją spółkę zależną cci, że już wspierane komórkowych sieci reklamowej operatora JumpTap i online firma wideo Brightcove , na przykład.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz