Huffington Post wiceprezes ds. sprzedaży Andy Wiedlin jest przejściem do BuzzFeed w tym tygodniu, łącząc wirusowe treści koncentruje uruchamiania jako dyrektor Urzędu Skarbowego. Przed objęciem stanowiska w HuffPost, Weidlin wciśnięty fortu jako wiceprezes ds. sprzedaży East Coast na Myspace i postawić w pięć lat pracował w Yahoo jako wiceprezes ds. sprzedaży w północno-zachodnim.
W jego uwolnienie zatrudniania prasy, Wiedlin podkreślił, że fakt, że Buzzfeed był idealnie ustawiony technologii i treści-wise jeździć obecnej zmiany społeczne dzieje się w mediach w dużej mierze uwzględnione w decyzji, aby przejść do małej firmy. W BuzzFeed Wiedlin będzie bezpośrednio pod Buzzfeed CEO (i HuffPost współzałożyciel) Jonah Peretti .
BuzzFeed, które zasadniczo ma propagacji Internet w dół do nauki , obecnie ma ponad 13 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, na miejscu, z BuzzFeed affiliate "wirusowe media" sieci osiągnięcie dodatkowych 225 mln.
Wiedlin będzie prawdopodobnie za zadanie wprowadzenie pieniądze reklamodawców, gdzie wszystkie te oczy pogrążona jest.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz