Jeśli chodzi o wybory moralne w gry wideo, zwykle mamy niemal całkowitą kontrolę nad tym, jak działa nasz charakter. Gry takie jak Mass Effect szkolili nas do wyboru między dobrem a złem, i dla wszystkich na złożoność tych gier, do wyboru są zazwyczaj jednoznaczne i oczywiste. Czy chcesz kogoś zabić lub pozwolić im żyć? Cure choroby lub niech ktoś umiera dla zysku? Nie rzadko wszelkie niejasności. Potem jest Catherine.
W Katarzyny tu oszukiwać swoją dziewczynę. Dzieje się prawie tak szybko, jak zaczyna się gra, i nie masz wyboru w tej kwestii. Z twojego punktu widzenia rozpoczęciem picia w barze, a następnie budzisz się z radosnym blondynka w łóżku. Gra rozpocznie się wypełnić puste pola i poinformować, jak to się stało, ale to się stanie nie wiem co. Rzeczy, które mają władzę nad tendencję do wpływu gry w sposób, który nie są tak oczywiste jak mogłoby się wydawać, a to prowadzi do pewnych simmering napięcia, jak grasz.
O tak, i jest to gra logiczna.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz