Hugh Pickens pisze "donosi, że Facebook Inc, najczęściej odwiedzanym miejscem w Internecie, jest również jednym z najbardziej znienawidzonych, 64 punktacji na 100-punktowej skali, co stawia firmę w dolnej pięć procent firm sektora prywatnego oraz w samym zakresie, jak linie lotnicze i firm kablowych, "dwa wiecznie niskiej punktacji przemysłu ze straszną satysfakcję klientów," zgodnie z wynikami ankiety przeprowadzonej przez amerykański satysfakcji klientów. "Klienci wykazały, że do tej pory, zostały one gotowi cierpieć poprzez niski poziom satysfakcji użytkownika w celu czerpania korzyści Facebook zapewnia, "czytamy w raporcie." Dla firm, które zapewniają niski poziom satysfakcji klienta, biznes powtarzam to zawsze wyzwanie, chyba że klienci nie odpowiednie opcje, jak w przypadku monopoli w pobliżu ". Ogólnie rzecz biorąc, social media jest jednym z najniższych punktacji przemysłu mierzona ACSI - tylko linie lotnicze, gazety, telewizji i usług subskrypcji wynik niższy Jednak wśród mediów społecznych firm, Wikipedia na szczycie listy z wynikiem 77 "..
Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz