hype7 pisze "Harvard Business Review, wszystkich miejsc, działa historia sugeruje, że Spotify mogą liczyć na przynętę i przełącznik strategii - lub może mieć jeden narzucony mu przez wytwórnie Z artykułu:". Spotify otrzymuje wszystkie jego treści z tego samego miejsca wszyscy inni -. tej samej branży, która zmusiła podwyżek cen na usługi internetowe po ich sukces To wydaje się być, przynajmniej częściowo, co się stało z Netflix w zeszłym tygodniu co najmniej w przypadku istniejących. serwis a la carte muzyki, jeśli nie podoba ci się nowa cena, nie musisz kupować nowego utworu. W świecie Spotify jest, jeśli nie podoba ci się nowa cena, nie idzie biblioteki muzycznej. Lub, jeśli Spotify próbuje bronić swoich użytkowników, etykiety można po prostu wyciągnąć piosenki i te piosenki po prostu zniknąć ".
Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz