poniedziałek, 11 lipca 2011

Game Maker HTML5 wygląda Transcend Sleepy sprzedaży internetowej Chrome sklepie iOS

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YDL7kZ-3usc/:

Około rok temu, pamiętasz Gry Dziesięciolecia , na wczesnym etapie uruchamiania gier komputerowych z siedzibą w Palo Alto, wszedł Boing Boing jest "Gry Inspired By Music Contest" . Stworzył grę o nazwie "Onslaught! Arena ", wciągająca 16-bitowych stylu arcade, HTML5 tylko fantazja shoot 'em up. Gra była na tyle popularny, że Google się jej tytuł, wprowadzenie do sieci z powrotem Store Chrome w grudniu.

Ale, pomijając agresywne pobieranie Chrome Angry Birds (która obecnie jest nieosiągalne dla mnie Chrome, przy okazji), sprzedaży nie zostały dokładnie nietypowy .

W rezultacie, Lost Gry Dekada Założyciele Geoff Blair i Matt Hackett chętnie, aby przejść po rynku iOS, ale twórcy gry HTML5 tylko, były początkowo ograniczone ze względu na fakt, że HTML5 w rzeczywistości nie dostał się do prędkości (dosłownie / w przenośni) na urządzeniach przenośnych lub tablets, dzięki wielu kwestii wydajności i audio. Jedną z atrakcji do budynku w HTML5, mówili, jest jego przenośność i znaleźli go łatwo przenosić Onslaught! do App Store Mac dla komputerów stacjonarnych.

Ale HTML5 był, przynajmniej wtedy, gdy zaczęli, bomby na iPad, gdyż były one tylko w stanie odtworzyć jeden plik dźwiękowy w czasie, doświadczony kwestii opóźnienie, i tak dalej. Podczas audio w HTML5 nie jest to łatwe bestia do czynienia ze w pierwszej kolejności, HTML5 widział szybkiego przyjęcia deweloperów w ostatnich miesiącach, a technologia jest coraz bardziej zoptymalizowany co dzień, jak wsparcie dla nowych technologii internetowych dogania na telefon i innych urządzeń. "HTML5 jest przyszłość treści internetowych, i chcemy być na parterze, jeśli chodzi o gry", powiedział Blair.

Tak więc, choć Onslaught! na Chrome jest dobre dla gry na stacjonarnego lub laptopa, zespół będzie zasadniczo trzeba przepisać ich gry HTML5 całkowicie byli jej optymalizacji dla telefonów komórkowych, szczególnie iOS. I nie są one dokładnie spłukać pieniężnych z CWS sprzedaży, oszczędność czasu jest krytyczna. Aby rozwiązać swoich telefonów nieszczęść, stracona dekada postanowił partnerem Zamknięcie gry, uruchamiania pisaliśmy już w lutym , stał się pierwszym licencjobiorcą Zamknięcie gier mobilnych silnika HTML5.

Korzystanie z uruchomienia technologii, stracona dekada publikuje dziś pełną wersję z Onslaught! dla IOS, bez konieczności przepisywania gry. Zdaniem Blaira, czas przygotowania do uruchomienia na iOS została obniżona o 75 procent, a w rezultacie, będą mogli uruchomić kolejne wersje Androida w przyszłym tygodniu.

Co więcej, udało mi się dodać jakieś uaktualnienia do gry dla wersji IOS, w tym dużo większy obszar gry, cztery środowiskach nowy, nowy "Etap Select" w celu poprawy gry stymulacji i ponownie grywalność, a " Sklep ", w którym znajduje się HTML5 Shield, Buty Speed, Armor Gold, zaostrzy Stone i więcej, oraz dwa rodzaje kontroli.

W maju, Zamknięcie gry pokazała HTML5 oparte na cross-platform technologii gry multiplayer na Google I / O, w drodze "Obrona Popstar", gra stworzona specjalnie na konferencję, aby pokazać, że jest to rzeczywiście możliwe napisanie jednej HTML5 Gra, która działa w różnych przeglądarkach, iOS, Android, tablets i wszystkich. Stracona dekada jest tym samym, i Facebook "Projekt Spartan" na drodze, podobno przynieść gigantyczne sieci społecznych w grze HTML5 mobilnych, deweloperzy jak stracona dekada są dobrze rozmieszczone, aby nie tylko t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz