Publicis Groupe , jeden z największych komunikacyjnych na świecie firm, nabył 51 procent nowojorskiej agencji mediów społecznych Big paliwa z opcją zwiększenia udziału do 100 procent od 2014 roku.
Big paliwa będą podlegały Publicis " VivaKi organizacji i służyć jako strategiczny "social media center" na niektóre z jego innych właściwości, a mianowicie cyfrowych agencje Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest Group i Zenith Optimedia.
Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione.
Należy zauważyć, że Wiek Ad odnotowano , że Publicis prowadzi rozmowy kupić Big paliwa w zeszłym tygodniu.
Z ponad 170 pracowników, Big paliwa jest "czystej gry" społecznej agencji medialnej z 2011 przychodów wyniesie prawie 30 milionów dolarów. Agencja oferuje doradztwo strategiczne i kreatywne, dystrybucji, zarządzania i analizy usługi dla firm jak GM, T-Mobile, Microsoft i Philips.
Publicis Groupe, która jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu Exchange, zatrudnia około 50.000 z działalności w 104 krajach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz