czwartek, 28 lipca 2011

Totango wprowadza Public Beta, Zwiększa 3,8 mln dolarów, aby pomóc firmom SaaS Napęd sprzedaży

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/o5-Ztwxy3UA/:

Totango , w czasie rzeczywistym, która pozwala software-as-a-service (SaaS) spółki, aby lepiej zrozumieć swoich klientów, ogłosiła dzisiaj, że został zamknięty 3.800.000 dolarów rundy serii finansowania, prowadzony przez Pitango Venture Capital i Ventures Gemini . Izraelskie starcie będzie korzystać ze swoich najnowszych napływowi kapitału na ziemi się zatrudniania i działań marketingowych.

Firma jest również oficjalnie ogłosił wprowadzenie na rynek wersji beta, która ma na celu umożliwienie sprzedaży zespołów, aby lepiej zrozumieć, jak obecnych klientów lub potencjalnych klientów, którzy wykorzystują swój serwis w czasie rzeczywistym w celu bardziej efektywnego zarządzania rozmowy klienta i zaangażowanie. Na razie usługa jest całkowicie bezpłatna. W dół drogi, Totango planuje zwiększenie jego platformę, która w całym cyklu życia klienta, i dodać poziomy cen, ale w tym punkcie jest przede wszystkim koncentruje się na optymalizacji zespołów sprzedaży sposób, w szczególności, są interakcje z klientami.

Aby to osiągnąć, uruchamiania pozwala firmom SaaS śledzić postęp potencjalnych klientów, nowych klientów w ich początkowym interakcji z serwisem, lub z istniejącymi klientami - w celu lepszego zrozumienia każdym etapie zaangażowania użytkownika. Sprzedaż zespoły mogą uzyskać status klienta na pierwszy rzut oka, klientów segmentu w rurociągu na podstawie ich profilu użytkowania, takich jak, na przykład, jakie moduły są wykorzystywane, kiedy i ile osób i ile czasu poświęca interakcji z tych modułów.

Totango oferuje również "indywidualne podsumowanie dnia", co daje zespołów raport na temat na torze lub poza torem przedstawiciele handlowi są w onboarding nowych klientów i proponuje działania, które mogą być podjęte w celu poprawy możliwości sprzedaży. Zespoły mogą także przeglądać strony działalności, która oferuje historii rachunku w ciągu cyklu życia klienta, powiadomienia i alerty o zmianach statusu, jak również śledzenia w czasie rzeczywistym z użytkowania przez klienta w trakcie i po badaniach.

Ale chyba najbardziej charakterystyczną cechą w uruchomieniu nowego publicznej wersji beta jest jego integracja z native Salesforce.com aplikacji, które umożliwia klientom Salesforce do kontynuowania pracy w ramach tej samej aplikacji, że już przywykli, z dodatkową korzyścią w szerszy zestaw narzędzi w celu poprawy wyników sprzedaży. W ten sposób Totango przedstawia dane interakcji z klientem w ramach działu sprzedaży w istniejących narzędzi CRM, aby umożliwić im bardziej efektywnie zwiększyć ilość wolnego konwersji procesu, niższe koszty pozyskania klienta i zatrzymanie wzrostu i wznowień.

"Większość modeli SaaS cenowe są oparte na subskrypcji lub użytkowania, co pozwala klientom do zaprzestania używania - i przestać opłacać - w każdej chwili", powiedział Guy Nirpaz, dyrektor generalny i współzałożyciel Totango, poprzez blog Totango . "To, plus niskie koszty przełączania, mandaty, że firmy SaaS stale monitorować zadowolenie klientów i zwiększyć wartość, która jest dostarczana".

Nirpaz nadal na powiedzieć, że kontakty między klientów i ich firm SaaS pozostaje dość pośrednich, z brakiem wizyty klienta, sprzedaży zaproszeń i interakcji ogólnej. Bez tego rodzaju rzeczywistych interakcji człowiek-człowiek, firmy często nie potrafią w pełni zrozumieć swoich klientów, powiedział.

Jednak dzięki firm SaaS mają zdolność do śledzenia i analizy dotychczasowych i potencjalnych klientów, w chmurze producenci oprogramowania mają nogi w górę nad ich tradycyjnych odpowiedników. Tak więc, założyciele zbudowali szereg narzędzi, ich zdaniem pozwoli zespołów sprzedaży w celu zwiększenia ich efektywności poprzez poprawę współczynników konwersji i utrzymanie obecnych klientów szczęśliwy.

Więcej informacji na temat Totango, sprawdź wideo poniżej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz