poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Aktywny Junky Wants To Be Your Go-To zasobów internetowych dla Outdoor Gear (I Give You Cash Back)

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BHNtpYAijYU/:
active-junky-77689367

Na zewnątrz skłonny, istnieją setki miejsc do niektórych zakupów na sprzęt i ubrania. Outdoorsmen i kobiety mogą odwiedzić swoje ulubione marki, firmy czy to REI, Backcountry, Moosejaw lub Patagonia, ale tak naprawdę nie dużo w drodze agregacji na zewnątrz detalicznej. (Choć istnieje europejskich miejsc jak GearZone .) W witrynach sklepów, lojalność, rabat i kupon porównanie wystartować w niszowych branż, to naturalne, że na zewnątrz przemyśle znaleźć swoją drogę do mieszanki.

Aktywny Junky , uruchamiania założona w 2009 roku, że odnowiona w tym tygodniu, ma na celu być źródłem niszę, która skupia największych marek w odkrytym sprzętu i branży odzieżowej i pozwala użytkownikom dzielić się swoimi opiniami na temat tych sprzedawców i uzyskać zwrot pieniędzy za dokonywanie zakupów.

Aktywny Junky współpracuje z ponad 100 oddziałów, w tym wymienione powyżej, w celu stworzenia konkurencyjnego rynku dla sprzedawców detalicznych, w którym największe nazwiska będą rywalizowali o nowych klientów w oparciu o ile cash back mogą zarobić za pośrednictwem usługi Active Junky, co, biorąc pod uwagę cenę nowej pary nart, będzie prawdopodobnie przedmiotem zainteresowania gotówki na zewnątrz entuzjastów.

Aktywny Junky jest zasadniczo Ebates typu modelu cash back na zewnątrz branży, w której użytkownicy mogą przeglądać strony bazy ponad 80.000 produktów do porównania ceny od sprzedawcy, kliknięcie do sprzedawcy stronie kupić produkt, zdobywając zwrot gotówki dla każdego zakupu. ( ShopStyle na zewnątrz rynku spełnia Ebates.)

Co 3 miesiące, Active cashes Junky się użytkownika "Konto Junky", w którym momencie będzie to kredyt na koncie użytkownika na Paypal lub przekazać zwrot gotówki do jednego z uruchomień partnerów non-profit, takich jak Nature Conservancy.

Jednak uruchamiania cel jest tu nie tylko do stworzenia czystego kuponu lub strony umowy, kopiowanie i wklejanie Ebates lub grubym portfelem modelu, mówi założyciel i dyrektor generalny Kevin McInerney, ale stworzenie z pełnym zakresem usług społeczność wokół sportu, działania świata. Aktywny Junky nie tylko pozwala użytkownikom porównać ceny na sprzęt z zewnątrz marek i dokonywać zakupów, ale także oferty programowej na temat podróży przygoda, akcja wiadomości sportowych, filmy oryginalne, jak również opinii bieg ze strony scenarzystów i użytkowników.

W niedalekiej przyszłości, Active Junky planuje wdrożenie systemu nagradzania, a la Gogobot lub Consmr , w której użytkownicy będą zachęcani do pisania długo formie, szczegółowe opinie o produktach i narzędzi. Więcej recenzji użytkowników napisać, a bardziej aktywne są na miejscu, będą zdobywać odznaki i nagrody, jak również zniżki i oferty od nowicjusza partnerów handlowych. Na stronie znajduje się również "Social Wall", gdzie użytkownicy mogą mieć oko na to, co ich znajomi kupują i przeglądu, a także zalecenia pocztą lub sugestie dotyczące biegu.

W swojej obecnej formie, Active Junky jest pozycjonowanie się jako platformy marketingowe na zewnątrz marki, zwiększenie natężenia ruchu na stronach internetowych tych marek i dzięki współpracy, biorąc cięcia wzrost przychodów ze sprzedaży i działań reklamowych. Podczas marek we wszystkich branżach zostały z wykorzystaniem marketingu afiliacyjnego przez programy nagród, lojalność, porównywania i wszelkiego rodzaju strategie firm trzecich przez jakiś czas, konsument często nie są świadomi tych partnerstw i jak witryny z powrotem porównania lub środków pieniężnych (jak Active Junky ) zyski z tych relacji.

McIerney powiedział, że chce Aktywny Junky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz