poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Jak Twoje Społecznego danych Will Power Walmart E-Commerce Revolution

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YD_5YRqYCbo/:
walmart

Walmart planuje uruchomienie kilku nowych projektów tego roku w oparciu o technologię nabyła od społecznego uruchamiania mediów Kosmix już w kwietniu. Platforma Kosmix się wcześniej powered kilka usług, w tym strony wyszukiwania Twitter o nazwie TweetBeat , zdrowia nazwie RightHealth pionowe i stronę główną, gdzie użytkownicy mogą przeszukiwać sieć tematycznie. Ale rdzeń co Kosmix budował coś nazywa się "społeczną genomu" - sposób organizowania treści w sieciach społecznościowych w celu połączyć ludzi z informacją, że chodziło im.

Teraz, że sama technologia jest w rękach Walmart, największa na świecie detalisty.

Te dni, Walmart.com ma około 6 miliardów dolarów rocznie w sprzedaży vs Amazon.com, 34000000000 dolarów, według analityków. "Walmart spadł za w e-commerce," powiedział Anand Rajaraman, Kosmix współzałożyciel teraz SVP Global Walmart e-Commerce podziału "i rady sobie sprawę, problem był poważny."

Coś musiało się zmienić.

Chociaż Rajaraman nie wchodzić w szczegóły na temat kilku projektów Walmart zaplanował, łatwo jest czytać między wierszami w domyślać ich charakter - Social Search na Walmart.com, indywidualne wpisy dotyczące cofanie wysłana na e-mail lub telefony komórkowe z obsługą Facebook społecznych listy życzeń lub aplikacji gifting, i kto wie co jeszcze może się w przyszłości.

W kwietniu, kiedy Walmart nabyte Kosmix , to podniósł już 55.000.000 dolarów finansowania od wielu inwestorów, przez lata. Co sprawiło, Kosmix atrakcyjne była nie tylko sama technologia, ale również ludzi odpowiedzialnych za technologię: założycieli Venky Harinarayan i Anand Rajaraman, sukces e-commerce pionierów, którzy sprzedali ich poprzedniej firmie, Junglee, do Amazon. Na Amazon, pracowali z CEO Jeff Bezos Amazon przekształcić w platformę handlu detalicznego i wynalazł technologię, która teraz uprawnienia Mechanical Turk.

Kiedy Kosmix zostało nabyte, stał się zalążkiem nowej grupy w Walmart znany jako @ Walmart Labs , siedzibę w Dolinie Krzemowej. W WalmartLabs, założyciele byli zajęci rozwijających się projektów, które będą integrować Kosmix technologii do oferty Walmart jest online i mobilnych, w tym e-commerce, strony Facebook i wiele innych. Istnieją trzy główne obszary zainteresowania dla zespołu: wyszukiwania, zalecenia i serendipity.

Social Search i zalecenia

W wyszukiwania, technologii Kosmix będzie pobieranie danych z Facebooka i Twittera, aby poprawić możliwości wyszukiwania w Walmart.com. Dzięki monitorowaniu stale zmieniających się interesów na tematy takie jak ulubiony sport lub zespołu, na przykład, Walmart będzie mógł lepiej służyć zalecenia podczas wyszukiwania jej stronie. Może to działa w ten sposób: szukasz nowego smartfona i Walmart zaleca jedno z nich przyjaciela, tak lubi na Facebook.

Walmart planach wykorzystania danych społecznych poza wyszukiwania, zbyt. Planuje się bezpośrednio polecam produktów na stronie głównej. Na Amazon, wyjaśnia Rajaraman, jest zbyt dużo nacisku na zakupy do zaleceń. "Zakupy są okna na swoje interesy," mówi ", ale są one małe okno." Każdy, kto kiedykolwiek kupić prezent na Amazon jedynie sugerować podobne przedmioty na każdy kolejny login zna problem. Zamiast polecenia więcej przewodników turystycznych w Paryżu, długo po podróży była zakończona, lub więcej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz