Notowanej na giełdzie DG , która zapewnia rozwiązań cyfrowych mediów i technologii do reklamy oraz branży rozrywkowej, zgodziła się przejąć wideo Limelight Networks i bogaty reklama w mediach jednostki, EyeWonder , za około 66.000.000 dolarów w gotówce.
Dla przypomnienia: Limelight nabył EyeWonder w 2009 roku do 110.000.000 dolarów (w gotówce i akcjach).
Limelight dziś rano również ogłosił program wykupu akcji, jak również aktualizowane trzeciego kwartału 2011 roku finansowego wytyczne w wyniku transakcji EyeWonder.
Założona w 1999 roku, EyeWonder oferuje szereg produktów interaktywnych reklam i usług, w tym wideo online i bogate rozwiązania mediów, do listy Fortune 1000 i marketingu na całym świecie.
DG - dawniej DG FastChannel - mówi oczekuje EyeWonder generować dochody około $ 36 mln 37.000.000 dolarów za cały rok 2011.
Transakcja, która jest przedmiotem zwyczajowych warunków zamknięcia i warunków, ma zostać sfinalizowana w dniu 1 września 2011 roku.
DG obsługuje ponad 5000 reklamodawców i agencji poprzez sieć dystrybucji multimediów ponad 28.000 radiowych, telewizyjnych i miejsc publikowania druku całego Stany Zjednoczone, Kanada i Europa. Podział DG internetowy obejmuje obecnie MediaMind, EyeWonder i unicast.
EyeWonder, Inc zapewnia interaktywnych produktów cyfrowej reklamy i usług w Stanach Zjednoczonych. Firma świadczy również wideo online i bogate rozwiązań reklamowych. Jego formaty reklam to w stronę ...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz