wtorek, 30 sierpnia 2011

Oferty serwisu przypadku Goldstar sprzedaje 5 milionowy biletów, Dodaje funkcji automatycznie Seat znajomym

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/HfIdZh9_p-4/:
Screen shot 2011-08-29 at 1.31.23 PM

Na bilet-sprzedaży przedsiębiorstw, nic nie przebije "wyprzedane". Ale czy lot sprzedaje wszystkie swoje bilety, lub drużyny sportowej wypełnia ich stadion, show must go on. Firmy z nietrwałych inwentaryzacji zyskają najwięcej z codziennej oferty modelu, a te, które mogą zarabiać na uzupełnienie towarów (tworzenie zakupów, które składają się na dochody utracone, oferując zniżki) często break even - podejmuje kina lub sportowych, na przykład.

To tam firmę Goldstar wkracza w dziedzinę. Goldstar jest stowarzyszenie na stronie internetowej pół ceny biletów na żywo rozrywki, które pozwala miejscach zwolnić ich dodatkowych biletów, by niektóre dodatkowe dochody, generować word-of-mouth marketing.

Goldstar, która obecnie posiada relacje z ponad 5000 miejsce-partnerów na terenie całego kraju (z Cirque du Soleil i Ticketmaster do San Francisco Giants) i liczy Matt Trumna, nagrodzonej Emmy aktor Neil Patrick Harris, i były prezes Sean Moriarty Ticketmaster jako członków jego doradców, chce uniknąć po prostu staje się "Groupon dla rozrywki bilety".

Dla odróżnienia modelu od takich Groupon i LivingSocial, Goldstar unika podziału dochodów z kupcami i zamiast monetizes poprzez cięcia opłata za usługę na każdy bilet sprzedany (4,50 dolarów na średnią), co pozwala lokali rozrywkowych - lub pokazuje się - w celu dom pełen koszt każdego sprzedanego biletu trafia.

Do tej pory model ten pracuje w miejscu rozrywki bilet, jak Goldstar niedawno ogłosiła, że ​​sprzedała swoje pięć milionów biletów, a teraz ma ponad 2 mln członków w ponad 20 głównych rynków amerykańskich. Witryna oferuje teraz od 1.200 do 1.500 pół cenach biletów każdego dnia.

Oczywiście, jak każdy, kto skorzystał z rabatów bilet wie - a proste zaspokojenie punktacji ofertę na bilety jest wszystko dobrze i dobrze, chcemy móc pójść do kina lub pokaz i siedzieć z naszymi przyjaciółmi. zdetronizować . mnie, na przykład, ataki tego problemu znajomego, umożliwiając posiadaczom biletów okresowych do zaoferowania bilety do znajomych przed ich sprzedażą do anonimowych ludzi na StubHub .

A dziś, Goldstar ogłasza własne rozwiązanie zaprojektowane, aby umożliwić nabywcy i sprzedawcy biletów do rozwiązania tego problemu z jego "Usiądź z przyjaciółmi" funkcji. Nowy opatentowany Goldstar jest funkcja pozwala członkom Goldstar, którzy kupują bilety otrzyma indywidualny link, który można następnie udostępniać znajomym pocztą elektroniczną lub sieci społecznej wyboru. Użytkownicy mogą korzystać linkujące do zakupu biletów na tej samej imprezie i się automatycznie siedział z przyjaciółmi.

Pięć milionów sprzedanych biletów, Goldstar przeszedł długą drogę od sprzedał pierwszą partię tickts do baletu konia w Pasadenie w 2003 roku. Firma nigdy nie zaakceptowała poza inwestycji, ale udało się utrzymać rentowność - z pracowników działu sprzedaży z zaledwie kilkunastu pracowników. Goldstar CEO Jim McCarthy mówi, że kluczem do oporu dużych sił sprzedaży la Groupon było kultywowanie istniejących relacji z imprez i pokazów, zamiast koncentrować się na zamknięcie nowych kupców, którzy nie mogą korzystać z witryny ponownie.

W odniesieniu do przyszłości plan, McCarthy mówi, że Goldstar szuka możliwości rozwoju na nowych miast w USA, i poprawić jego podstawową technologię, budują nową funkcje, takie jak Usiądź z przyjaciółmi, zachęcić ludzi do, aby zobaczyć na żywo - na przekór ścisłego gospodarki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz