Codzienne oferty juggernaut Groupon do znacznego cięcia kosztów marketingowych ostatnim kwartale, ale jego strata netto w drugim kwartale tego roku wzrosła ponad dwukrotnie w porównaniu z rokiem ubiegłym, ponieważ wynajął ponad 1000 nowych pracowników, w zależności od zgłoszenia SEC opublikowane dziś rano. Firma wciąż rośnie jak gangbusters ale traci pieniądze jak szalony w tym procesie.
Zaktualizowane dane finansowe pokazują, że Groupon zwiększone dochody z 3.300.000 dolarów w Q2 2009 do 878.000.000 dolarów w drugim kwartale 2011 roku, a zysk netto huśtać z 21.000 dolarów w drugim kwartale 2009 roku do oszałamiającej straty netto 102.700.000 dolarów w drugim kwartale 2011 roku.
Odnotowane straty netto jest zgodne z pierwszego kwartału 2011 roku, ale ponad dwukrotnie więcej niż 36.800.000 dolarów straty z Q2 2010. Groupon zatrudnionych ponad 1000 pracowników w okresie - wzrost jego siły sprzedaży do ponad 4800 osób - co spowodowało poważne nierówności w "kosztów ogólnych i administracyjnych".
W sumie Groupon wzrosła z 37 pracowników w czerwcu 2009 do 9625 pracowników w czerwcu 2011 roku.
Groupon służy 175 rynkach w Ameryce Północnej i 45 krajów z dnia 30 czerwca 2011 roku. Przedsiębiorstwa stanowił 115,7 milionów abonentów na koniec drugiego kwartału 2011 roku i mówi, ponad 23 mln klientów zakupiło Groupons do końca Q2 2011.
Koszty marketingu spadł do nieco ponad do $ 170 mln w Q2 2011, natomiast Groupon spędził 208.000.000 dolarów na marketing w Q2 2011. Firma usunięte z jego kontrowersyjnym obliczenia dochodu brutto przychodów.
Jesteśmy nadal trwają nad resztą zmienionego zgłoszenia - oczekiwać więcej aktualizacji.
Dwa miesiące temu, Groupon złożył S-1 do IPO, chce pozyskać co najmniej 750.000.000 dolarów .
Groupon
http://www.groupon.com
11.11.2008
$ 1.14b
Groupon funkcje codziennie do czynienia na najlepszych rzeczy do zrobienia, patrz, jeść i kupować w ponad 565 miastach na całym świecie. Przez obiecujących firm minimum ...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz