środa, 10 sierpnia 2011

Quest For Perfect Emulator SNES

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/SkpvTwE2LzM/A-Quest-For-the-Perfect-SNES-Emulator:
Anonimowy czytelnik wysyła ten fragment przeciwstawny blog Kciuki: "To nie zajmuje dużo surowej mocy do gry Nintendo lub SNES gier na współczesnych komputerach PC, emulatory można to zrobić w 1990 roku z zaledwie 25MHz moc przetwarzania Ale emulacji tych. stare konsole dokładnie - no, to jest kolejne wyzwanie w całości; dokładne emulatory mogą potrzebować do 3GHz mocy, aby wiernie odtworzyć starzenia tech ... Jako przykład porównać przędzenia animacji Triforce od otwarcia do Legend of Zelda na ZSNES i bsnes. emulatorów. Na pierwszej z nich triforces zakończy ich obroty zbyt szybko w wyniku CPU działa dobrze ponad 40 procent szybciej niż prawdziwe SNES. Są to drobne szczegóły, ale jeśli masz oko za dokładność, mogą one być szalony . ... Podstawowe wymagania emulatora to ilość razy na sekundę, procesor trzeba zsynchronizować z innym. emulator jest z natury procesem szeregowej. Próba polega na dzisiejszych procesorów wielordzeniowych powoduje różnego rodzaju problemy czasu. Take analogia z linii montażowej: jedna osoba wyładowuje pola, inna osoba skanuje je, inny je otwiera, inny zaczyna wprowadzenie elementu razem, synchronizacja itp. jest równoznaczne z przeciągnięcia się i wyczyszczenie całej linii produkcyjnej, ale potem zaczyna się na nowego produktu. To niesamowita trafić do wydajności. Całkowicie neguje korzyści potokowe i out-of-egzekucji. Im więcej masz do synchronizacji, tym szybciej linii montażowej musi poruszać się utrzymać. "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz