czwartek, 4 sierpnia 2011

Jest wolnym oprogramowaniem Ready For E-publishing?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Yi0QD_o5-TM/Is-Free-Software-Ready-For-E-publishing:
johanneswilm pisze: "W ciągu ponad 3 lat jestem pisania pracy doktorskiej na temat polityki Nikaragui. Jako najbardziej profesjonalny system PDF generacji, poszedłem z LaTeX, oraz, aby tekst był dostępny dla redaktorów, użyłem LyX edytor. Teraz, gdy zbliża się data wydania, znalazłem musiałem poświęcać czasu na tworzenie skrypt do konwersji rękopis do formatów takich jak Epub, ponieważ żadna z dostępnych narzędzi byli gotowi zrobić to automatycznie. LaTeX jest dobre tylko dla pisarzy w naukach przyrodniczych? Czy open source bojkot formaty ebook, jak Richard Stallman zaproponował? Czy są lepsze narzędzia do tego samego? "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz