czwartek, 4 sierpnia 2011

(Opowieści Założyciel) Thrillist Ben Lerer na zakup Klienci I Going Up Against Groupon

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1fj0SXQVCwg/:

Historie Założyciel hosta Chris Dixon kontynuuje rozmowy z Thrillist współzałożyciel i CEO Ben Lerer omawiając pozyskiwanie nowych klientów.

Uznając tokiem myślenia, że ​​nie jest optymalny do zapłaty dla klientów, Dixon pyta o strategię klienta nabycia Lerer i mówi: "o wiele bardziej tech firm w tym Groupon i tym uważam, Thrillist są faktycznie wybudowany ... w dużej części jednak wypłacane pozyskiwanie klientów, prowadzenie reklamy i robić inne rzeczy, aby ludzie zapisać, prawda?

Lerer reaguje, mówiąc: "To prawda, że zawsze był napędzany przede wszystkim przez wzrost organiczny, ale piękna rzecz o niektórych z tych nowych firm, Groupon lub pozłacany lub którykolwiek z tych nowych modeli jest to, że mogą być naprawdę danych napędzane, aby zrozumieć wartość życia użytkowników ". Kontynuując," jeśli jesteś w stanie iść i kupić wiele z tych 2 dolarów użytkowników dolara. . . i ciągle jest warte 10 USD, można przejść i zbudować naprawdę wielkiego biznesu bardzo szybko. "

Idąc dalej z tematem Groupon w wideo poniżej, Dixon Pojawi się w dużych rozmowy wokół "jak obronić te firmy są" i pyta: "w jaki sposób przedsiębiorstwa, jak to stworzenie zrównoważonego aktywa?"

Lerer zwraca uwagę na siłę lokalnego zespołu Groupon sprzedaży i rozpoznawalności marki, przed wskazując, że są wyzwania. Krążąc rozmowę z powrotem do swego Lerer firmy mówi: "Ja nie patrzę na poziomie lokalnym, jak coś, jeśli nie jako samodzielny coś biznesu, że będę wszystko, podekscytowany. Dlatego myślę, że jesteśmy naprawdę dobre dopasowanie do jakieś lokalnym handlu, ponieważ mamy już konsumentów w miejscu ... i już mamy skalę na rynkach będziemy się ".

Szukaj odcinki opowieści Założyciel tutaj , w tym część I i część II wywiadu Lerer to, jak również wywiady z Gilt jest Kevin Ryan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz