czwartek, 1 września 2011

Assistly Dla Salesforce wprowadza Na AppExchange

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/JKEU4sO74zk/:
62667v8-max-250x250

Assistly chmura platformy obsługi klienta, który jest wspierany przez Capital Bullpen, Index Ventures, Salesforce, jak również kilka aniołów innych i VC, uruchomiła wersję 2.0 platformy w lipcu , wraz z toczenia się nowy model cenowy, który zawiera pełną wersję swoich usług za darmo.

Obecnie funkcje latem dalej rozwijają się na Assistly, który ogłosił, że byłoby dodanie dwukierunkową integrację z Salesforce. Assistly dla Salesforce jest AppExchange aplikacja, która, zgodnie z Assistly blog , pozwoli sprzedaży i zespołów wsparcia do "akcji pełny obraz klienta" - innymi słowy, zespoły obsługi klienta mogą teraz zobaczyć dane, takie jak dane kontaktowe klienta i stanu podczas pracy nad przypadkach - bezpośrednio z Salesforce. Aplikacja będzie także integracja z czatu Salesforce, aby ułatwić zaangażowanie swoich całej firmy w obsługę klienta i pozwala użytkownikom na wysyłanie aktualizacji statusu i zasad określonych automatycznie generować wiadomości czatu w przypadku obsługi klienta wieku.

Z Assistly dla Salesforce, użytkownicy mogą przeglądać historię kontaktów i więcej, bez opuszczania Assistly, a także, zespoły obsługi klienta mogą przeglądać informacje z Salesforce - wszystko w trosce o ofertę bardziej spójnych doświadczeń klienta. Organizacje mogą używać Assistly aby pokazać, gdzie klient jest w cyklu sprzedaży, stan lub wartość klienta do firmy i klienta informacji kontaktowych. W czasie rzeczywistym.

Assistly była w toku współpracy z Salesforce, a to oświadczenie jest logicznym przedłużeniem strategicznych inwestycji Salesforce dokonała w Assistly - i pokazuje kolejny partnerstwa sfałszowanych przez Salesforce kontynuować dodawanie produktów i usług, które uzupełniają istniejące usługi.

Od momentu uruchomienia we wrześniu ubiegłego roku i biorąc na nowego kapitału, Assistly przyniósł na takich firm jak Yelp, Etsy, 37signals, Pandora, Vimeo i Spotify jak płacących klientów. Uruchamiania również liczy Mark Kuby i David Liu jako doradcy.

Aby uzyskać więcej, sprawdź wideo poniżej:


Firmy:
ASSISTLY
Data uruchomienia:
2009
Zabawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz