W świetle doniesień, że firma anulowanie jego inwestora roadshow i przesunięcie jej IPO , codziennie promocje agregator Yipit ma kilka pozytywnych informacji o Groupon na trajektorię w sierpniu, a mianowicie, że posiada w miesiącu banner dochodów mądry.
Codziennie liderem oferty wzrosła o 13% w ostatnim miesiącu letnim oraz wzrost przychodów do 120.700.000 dolarów z 106 milionów dolar w lipcu.
Wzrost ten w podziale symbolizuje 10% wzrost liczby sprzedanych Groupons za dużo i 5% wzrost średniej ceny Groupon, zarówno kompensacyjne wzrasta do spadku liczby transakcji prowadzone przez Groupon.
Wycieczki Groupon, rodzącej podróży Groupon produktów firmy oferty, umocniło sprzedaży firmy, odpowiadając za 9.600.000 dolarów przychodów w sierpniu, w porównaniu do 5.700.000 dolarów w lipcu. 3.900.000 dolarów różnica Wycieczki Groupon reprezentował 27% ogólnego wzrostu Groupon za miesiąc.
Według danych Yipit, który wywodzi się z ponad śledzenia 30K codziennie wiele oferuje w sierpniu, Groupon na dwucyfrowy wzrost przychodów był w opozycji do konkurenta LivingSocial , którego przychody spadły drugi miesiąc z rzędu.
Przychodów LivingSocial w sierpniu była 45.100.000 dolarów, co stanowi 3% spadek z 46.400.000 dolarów w lipcu. Spadek ten może być podzielony na 6% spadek liczby bonów sprzedawanych na umowę i 1% spadkiem średniej ceny za kupon. LivingSocial było jednak zwiększenie liczby transakcji go prowadził przez 4%.
Przychody w codziennej przemysłu oferty jako całości wzrósł o 9% w sierpniu, z około 209.000.000 dolarów w lipcu do 228 milionów dolar.
Raport Yipit utrzymuje, że Groupon ogólnego udziału w rynku w ostatnim miesiącu wzrosła do 53%, a szacowany udział LivingSocial w rynku spadł do 20%, z Groupon zdobywając 2% od 51% udziałów w lipcu podczas LivingSocial spadła tym samym kwotę od 22% akcji w tym samym miesiącu.
Możesz przeczytać cały raport poniżej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz