Trudno tam dla tech inwestora! Jesteś teraz konkurować z krzykliwe ludowej Hollywood, jak Ashton Kutcher , którzy mają sobie równych szans, jak się pokazać swoją przynależność do inwestycji na ich ostatni postaci laptopa, wiesz, że tech postać założyciela uruchamiania grają na co tylko najchętniej oglądanym serialu w Ameryce.
Był to wybryki Mr.Kutcher sobie, że inspirowane @ MrDisclosure , bot Twitter, że próbuje się inwestorów do ujawnienia, że zainwestowali w tej spółce, że zostali tweeting o nieustannie. Po Kutcher, redagowanego numer magazynu DANE spotkały się z krytyką , gdy Kutcher nie ujawniła swoich udziałów w niektórych firm, że ciekawe, @ MrDisclosure twórca Andy Cheung skonfigurować konto, chcąc zwiększyć świadomość problemu konfliktu inwestora.
"Wierzę, że jeśli tweet o jednej z spółek portfelowych, masz obowiązek ujawnić przynależności do tej organizacji", pisze Cheung w blogu wyjaśnia konta. Obecnie (ograniczona liczba) inwestorzy mogą uniknąć zawarte w @ tweety MrDisclosure za pomocą hashtag # inwestora może obrazić tweety.
Ale jest to, że clunky inwestora # hashtag naprawdę najlepsze rozwiązanie? Gdzie to zostawić kilku inwestorów, którzy próbują grać własnymi (choć prowizoryczny) zasady, jak Josh Kopelman , który przerywnikiem każdego tweet o firmie First Round Capital inwestuje się z # FRC, lub Chris Sacca, który wyjaśnia, że on jest inwestorem w niektórych firm on tweets o jego Twitter bio?
Jeśli jesteśmy krawędzi w kierunku przyszłości, w której wszystko musi być ujawniona, będziemy potrzebować dużo więcej niż 140 znaków.
Obraz przez: @ Dens
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz