sobota, 22 października 2011

Bill Gates Boisko Windows Vista, przewiduje iPad (2006 Video)

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/TWv3UM5xpGo/:
gates

Pięć lat temu pracowałem dla belgijskiej firmy, która wydała tylko cotygodniowy magazyn IT w kraju, Wiadomości danych . Nie byłem reporterem, ale za jego mediów online produktów. Kiedy ogłoszono, że Microsoft założyciel Bill Gates będzie przyjeżdżających do Brukseli, po raz pierwszy, boisko do Windows Vista dla klientów korporacyjnych i partnerów Business Event Innovation MS, wyskoczyłem na okazję przekonać redaktor magazynu do ustalenia dla kamery do umieszczenia w sali konferencyjnej, żebyśmy mogli nagrać swój rozmawiać.

Wierzcie lub nie, ale pamiętam, faktycznie konieczności twierdzą, trochę aby tak się stało. Ale w końcu dostałem mój sposób i taśmą, co moim zdaniem jest tylko materiał z Gates przemawiając w tym przypadku. Kładziemy go na YouTube - około miesiąc po tym jak zostały przejęte przez Google , na myśl o nim.

W każdym razie ja nie oglądałem video od 2006 roku, ale trzymałem się na e-maile powiadamiania mnie z uwagi na to na niemal codziennie przez wiele lat (do dziś). Obecnie blisko 1900 komentarzy na YouTube wideo, w większości mówią jak nudne Gates jest - zwłaszcza w porównaniu do umiejętności Steve Jobs "prezentacja - i jak duży Windows gnój, a zwłaszcza systemu Windows Vista jest naprawdę.

Sędzia dla siebie, ale proszę was słuchać tego, co człowiek mówi, też.

Jakiś czas temu zdecydowałem się obejrzeć film jeszcze raz ja, i uderzył mnie kilka rzeczy Gates mówił o tym, że słowa, więc pomyślałem powinienem podzielić się nim na TechCrunch kilka dni. I w końcu dotarli do niego. Skocz do 01:13, jeśli czas ten weekend jest zbyt cenne, by można - mam spisane niektóre rzeczy Gates powiedział, od tej chwili poniżej:

Forma komputera zmienia się również. Robi się coraz mniejsze, to coraz bardziej powszechne. Jeśli myślimy o urządzeniu na naszej biurko, to staje się płaskie urządzenie o bardzo dużej powierzchni ekranu. W rzeczywistości, coraz większe, tak że możemy patrzeć na i radzić sobie z większą ilością informacji.

Przenośne urządzenie jest coraz cieńsze, lżejsze i mniejsze, i w rzeczywistości nie będziesz form factor tablet, że można nosić dosłownie jak tablet papieru. I to jest wystarczająco wygodne, aby odczytać z tego ekranu, jak trzymać go w ręce, że jest tak dobry jak o czasopisma, gazety ... tradycyjny sposób czytania.

Jeśli myślimy o używaniu tego urządzenia dla studenta, jak to jest w dół w ciągu najbliższych pięciu lat. Być tylko kilkaset dolarów, i będą w stanie wykorzystać te zamiast kupowania podręczników, dostaną cyfrowej programowej, która jest doskonałą pod każdym względem. To może być spersonalizowane, które mogą mieć wideo, mogą mieć interakcji. Bezprzewodowy dostęp do Internetu znalazły się na tym, że student daje tablet szansę poruszać się po świecie informacji w sposób bardzo bogaty.

Jeśli myślimy o urządzeniu w kieszeni, oczywiście zaczął się jako urządzenie czystej głos. Ale teraz, z aparatu, jak możliwości, zaczynają pokazywać mapy, przynosząc nam mail, nasz plan, stając się naszą cyfrowy portfel, przechowywania wszystkich naszych mediów, muzyki, a nawet filmy, które chcemy zabrać się. To urządzenie jest coraz zdumiewająco potężne. W rzeczywistości, to ma moc, że nawet PC tylko kilka lat temu.

Należy zauważyć, że jestem świadomy komputerów tablet było

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz