sobota, 22 października 2011

Zapytaj Slashdot: co powiedzieć Wysokiej przedszkolnym O Informatyki?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/3xHOb2WAgjA/ask-slashdot-what-to-tell-high-schoolers-about-computer-science:


Po raz pierwszy przyjęty lsllll wnioskodawca pisze "Mam uwagę (bez mojej intencji) na trzy 20 minut sesji, rozmowy uczniów na temat informatyki i programowania, i zastanawiam się jakie są niektóre z rzeczy, mam z nimi rozmawiać. Mam wcześniej zrobić to samo dla czterdziestu latach minut, a wszyscy uczniowie chcieli rozmawiać o programowaniu gier. My tylko doświadczenie w programowaniu gier sięga późnych lat 80. i programowania kilku gier (takich, które prowadził na szczycie sieci Novell) w Turbo Pascal. Od tego czasu zrobiłem mnóstwo projektowania baz danych, programowania interfejsu WWW, oraz konfiguracji i integracji systemów. jestem całkiem płynnie z Windows i Linux, ale mój współczesnej umiejętności programowania są dość ograniczone ColdFusion, PHP, JavaScript, SQL, bash skryptów. Czy mogę rozmawiać z nimi o różnych aspektów informatyki, jak to jest pracować w pełnym wymiarze czasu pracy w branży komputerowej, lub zrobić, żeby sesje tylko pytanie i odpowiedź, ponieważ 20 minut może nie pozwala mi rozmawiać i nie kwestionują i odpowiedź? "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz