piątek, 7 października 2011

Co Gotowania Na Rovio? Angry Birds książek, filmów i - Gasp - Gry (TCTV)

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/rirA5_NqRMM/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dopadłem Peter Vesterbacka , potężny orzeł w Rovio , twórcy udanego Angry Birds serii, wczoraj w Planet konferencji Apps w Londynie.

To nie była ogromna tajemnica, ale na pewno o tym nie wiedział: Vesterbacka mówi mi, wkrótce być w stanie kupić Angry Birds tematyce książek kucharskich ; faktyczna książki i książki na Kindle, Nook i iPad.

Pełne ujawnienie: Mam jeden z tych limitowanej Angry Birds kucharskie za darmo (stąd zdjęcia powyżej i poniżej). Ponadto, nie jestem dużo gotować (a więc dlaczego przyjąłem książki w pierwszej kolejności).

Z całą powagą, Vesterbacka mówi mi, nie było 400 milionów pliki do pobrania z Angry Birds aplikacji do tej pory, i że jego biznes jest merchandising chugging wzdłuż ładnie, jak również, z około 10 milionów zabawek pluszowych, która przeszła bez recepty już. I też kupił dwa dla naszego synka niedawno.

Rovio jest na misji, aby włączyć Angry Birds w zupełnie jak ikony, jak Mario Nintendo i Mickey Mouse, Vesterbacka dodaje. Gotta love ambitny (europejski) uruchomień.

Zapraszamy do wywiadu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz