piątek, 7 października 2011

Ondango wprowadza do wynajęcia Merchants kolei ich Facebook stron do bezpiecznego, sklepy Społecznego

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/E-iocYYE81c/:
Screen shot 2011-10-06 at 11.11.06 PM

Oficjalnie rozpocznie publicznie w tym tygodniu to rozwiązanie o nazwie Ondango , który umożliwia firmom uruchomienie własnej platformy społecznej handlu na Facebook. System zakupy można ustawić w kilku prostych krokach do wynajęcia klientów i kupowanie ich ulubione produkty, bez konieczności opuszczania ciepłe granicach sieci społecznej.

Innymi słowy, Ondango umożliwia handlowcom sprzedaż swoich produktów na stronie Facebook, zapewnia klientom bezpieczny mechanizm transakcji, przy jednoczesnym wykorzystaniu wszystkich Facebook wirusowe i społeczne. Jednak, jak eCommerce na Facebooku jest stosunkowo nowa funkcja dla większości internautów, Ondango chce upewnić się, że rozwiązanie jest łatwa dla kupców do integracji i jest zaprojektowany w formacie są znane, dlatego sklepy przypominają wygląd Facebooka , czuć i użyteczność.

Ondango zasilany sklep poniżej pokazuje przykład co setup wygląda w tym przypadku dla niemieckiego zespołu, jak Ondango z siedzibą w Berlinie. Rozwiązanie jest dostępne również w języku angielskim, hiszpańskim i polskim.

A z drugiej strony, aby uzyskać w tym łatwość użycia dla klientów, którzy nie są szczególnie znane z handlu społecznej na Facebook, najbardziej atrakcyjny aspekt Ondango jest to, że nie wymaga od użytkowników, aby zaakceptować żądania aplikacji.

Istnieje wiele Facebook commerce w przestrzeni, ale przyjęcie jest powolny wśród marek i konsumentów. Ponieważ, jak Ondango współzałożyciel i CEO José Matías del Pino to ujął, na pomysł rozwiązania e-commerce na szczycie Facebook wydaje się skomplikowane, a większość marek są dopiero zaczynają swoje social media zespołów w miejscu i korzystać z nowych kanałów społecznej rynku i sprzedawać swoje produkty.

Co więcej, z perspektywy użytkownika, konsumenci obawiają się, że Facebook jest w jakiś sposób zaangażowane w proces transakcji, że może być złapanie ich dane karty kredytowej, itp., mówi. Tak więc, Ondango oferuje rozwiązanie, w którym wszystkie handel odbywa się za pomocą strony Facebook fan, a użytkownicy nie są przekierowywane na witryny handlowej, jednak procesy się za pośrednictwem serwerów uruchamiania tak, że Facebook nie ma dostępu do zakupu danych.

Podczas Ondango oferuje użytkownikom możliwość współdzielenia zakupy z przyjaciółmi, komentarze, subcomments i zakupów po ich ścianach, prawdziwa ostrość, de Pino powtarza, jest w sprawie kursu wymiany ze sklepów. Dlatego poszedł po starcie projektu, który wygląda jakby był realizowany przez Facebook, jest prosty i łatwy w użyciu i nie wymaga żądanie aplikacji.

Oczywiście, wprowadzenie żądanie aplikacji do zakupu daje hosta (jak Ondango) dostęp do danych użytkownika Facebook, a jednocześnie prezes powiedział, że, oczywiście, wszystkie firmy chcą uzyskać dostęp do tego, zespół Ondango stwierdzonych w trakcie wykonywania beta, że ​​80 procent użytkowników spadnie z zakupów, gdy otrzymał żądanie aplikacji.

Tak więc, choć Ondango nie być w stanie skorzystać z eksploracji danych i cross promocji i wsp., mają wbudowane rozwiązania, które konsumenci mogą zaufać - i że zaufanie, rozwiązanie, które zachęci konwersji dla kupców.

W jaki sposób uruchamiania będzie zarabiać pieniądze? Ondango będzie ładowania miesięczną opłatę, jak również niewielką opłatą transakcji, w ramach trzech różnych planów w zależności od wielkości i inwentaryzacji sklepu. ( Czytelnicy mogą sprawdzić się więcej na temat opłat tutaj ). starcie jest również obecnie oferuje 30-dniowy okres próbny dla nowych użytkowników.

Ondango jest absolwentem Założyciel Instytutu Berlinie, wzięło udział 50-plus klientów i 150

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz