poniedziałek, 3 października 2011

Platforma Wars: Czy Muzyka przynieść harmonię i Niezgody?

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/X785DlXLeLo/:
Music Note Bokeh | Flickr - Photo Sharing!

Od redakcji: Joel Resnicow ( @ Resnicow ) jest współzałożyciel i dyrektor generalny Rexly , społecznych uruchamiania muzyki l aunched w Disrupt NYC .

Cyfrowy wykonawczej muzyki niedawno powiedział mi: "Słonie są coraz bardziej zły na siebie." Śmiałem się, ale szybko się to więcej niż bezczelny metafora. Hyper-tech konkurencji wśród gigantów trzęsie się cyfrowym życiem konsumentów. A na ironię losu, muzyka, często maligned firmy w Dolinie Krzemowej, może nadać ton i wybrać zwycięzcę (y). Muzyka jest jednym z najbardziej podstawowych funkcji, które mogą przesądzić o sukcesie lub porażce platformy technologicznej (tak, jak prezes społecznej uruchamiania muzyki, jestem bardzo stronnicze to przekonanie). Wojny platformy są szybkie nagrzewanie: Jak do tego doszliśmy? A gdzie pójdziemy?

Giganci tech konsumentów są coraz wszystkie w działalności innych.

Google, Apple, Facebook i Amazon Juggernauts, którzy dokładnie zdominować swoich kategoriach poszukiwania, sprzętu, społecznych i handlu. Jednak postęp w dziedzinie mobilnych komputerów i wzrost społecznej zacierają się granice między ich firm i ich ustawienie na kursie kolizyjnym: Pomyśl: Ogień vs iPad, Google + vs Facebook, Spartan vs iOS vs Android, wszyscy app store vs wszyscy w App Store.

Jak rynkach wygrał? Jest to platformy, głupi.

Największym wyzwaniem wszystkich czterech twarzy, czy są one lepiej konkurować, współpracujących lub kombinacji obu, w zależności od branży. Rozważ to: mam dostępu Facebook na moim Macbook Air za pomocą przeglądarki Chrome, korzystać z Google Maps szeroko na moim iPhone i (stosowane) słuchać z odtwarzacza Amazon Cloud mój (nieżyjący już) Android. Giganci zapewniają wiele dodatkowych usług, które czynią moje życie łatwiejszym. Ale podstawowe interoperacyjności nie jest już strategii konkurencyjnej lub istotnych propozycji wartości dla użytkowników.

Wszystkie gigantów to wiedzieć, więc budujemy silniejsze i lepki platformy do tworzenia trwałych korzyści. Jednak definicja platformy jest coraz rozmyte, jak jest związek między różnymi platformami. Teraz zakresu systemów operacyjnych, systemów operacyjnych, aplikacji rynkach i przeglądarek, a niektóre z tych platform dosłownie żyć z innymi. Zależność ta wymaga pewnego poziomu współpracy, ale nie ograniczać nikogo głód wzrostu.

Jakie są kluczowe czynniki sukcesu dla platform?

W mędrzec słowa Tony Hsieh, to wszystko o "zapewnieniu szczęścia".

Jeżeli twoja platforma sprawia, że ​​życie użytkowników łatwiejsze, tworzenia wartości i wygrać. Dla czterech gigantów, czyli dostarczanie najlepszych funkcjonalność i zgodność z funkcji i narzędzi, które użytkownicy nie odda (tzn. nic się z wysokimi kosztami zmiany, jak poczta, social media profili i kolekcje media). Ograniczanie dostępu do konkurenta platformy to niebezpieczna gra, która wszystkich gigantów grać na pewnym poziomie. I jest wyzwaniem dla każdego jest to, jak zoptymalizować wartość platformy vis-a-vis korzyści kontroli vs wadą brakujących funkcji i usług.

Najważniejsze z przodu z walk mogą być Muzyka

Podczas gdy konsumenci mogą czuć się przytłoczeni konkurencji tech gigantów dla cyfrowych MindShare-I z pewnością nie-żadna firma nie może w pionie integracji całego cyfrowego życia. Tam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz