poniedziałek, 3 października 2011

Szef Mounted Displays, DIY Augmented Reality, a bardziej na InsideAR

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/PEMdZtc1s8I/:
insideAR

Udało mi się uczestniczyć InsideAR 2011 Metaio konferencji w zeszłym tygodniu w Monachium i sprawdzić wiele nowych i zaktualizowanych koncepcji Augmented Reality na tej imprezie. Kilka pojęć widziałem na część targów rozbrzmiewało z którym konsument AR jest kierowany, a niektóre były tylko dla rozrywki. Ale prawie wszystko widziałem próbował w jakiś sposób, by podnieść poprzeczkę technicznych możliwości. Widziałem kilka fajnych nowego szefa AR Mounted Displays (HMDS) z Vuzix i Sony (chociaż Sony nie pozwolił mi zdjęcie ich prototyp), dużo konfiguratorów meble, wzbogaca podręczników, zawartość DIY system tworzenia i więcej.

Jeśli czytać niektóre z moich postów tutaj poznacie, że Ja jestem maniakiem Augmented Reality. Dotknięty po raz pierwszy oglądałem Terminator i jego neato Heads Up Display, zastanawiałem się koncepcja tej pory.

Mógłbym opisać demo i produktów widziałem w InsideAR, ale zamiast tego zrobione jak wiele odpowiednich przykładów, jak mogłem, na wideo, ponieważ obraz jest wart ... no, wiesz. W każdym razie, koncepcje / produktów zobaczyłem, że wydawało się, że najbardziej przekonujące i istotne były Vuzix HMD, oprogramowanie Metaio Stwórcy i podręcznik rozszerzony o linkowane concept.de

Oto linki do wszystkich firm w wideo.

Vuzix
Metaio
linkowane concept.de
Bosch
Kreativagentur-Thomas.de
Vanija

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz