niedziela, 23 października 2011

Spoiler Alert: Steve Jobs Enjoyed wiele rodzajów herbaty, książka mówi

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/fT3cV1daxaY/:
steve jobs1

Jak wielu z was Przyglądam stały strumień przyrostowe Steve Jobs związanych newsów przez ostatnie kilka dni, wynikających z bezpośredniego wprowadzenia biografii Walter Issacson w pracy "; Praca wymyślił nazwę Apple podczas diety wegańskiej porzucił chrześcijaństwo w wieku 13 lat, kochał Króla Leara, był rozczarowany prezydenta Obamy, jego pierwszym zadaniem było na Atari, cenił prostotę, użyteczność i piękno, nienawidził Fox News, że miał obsesję na punkcie Boba Dylana, on dnia Joan Baez, oparł się na początku operacji raka trzustki, był zainspirowany Cusinart żywności Processer, inspiracją był wyjazd do fabryki fasoli galaretki, poradził Bill Clinton powiedzieć, kraju o jego romansie z Moniką Lewinsky, pomyślał John Mayer był "poza kontrolą", nawet konsultacji psychicznym.

"To jest jak książka striptease", powiedział Twitter użytkownika Nuno Maia, gdy zapytałem, czy czytelników i zwolenników poglądach wszystkie mikro spojlery. "Jeśli czytam w jego biografii, że zabił żubra, będę zamknąć internet przez rok," żartował Shawn Farnera, odwołując się do śmieszne opowieści o CEO Facebook Mark Zuckerberg wcześniej co tech rund blogu. "Ludzie są znudzeni," Tech ekspert Dan Frommer mówi się o atak przyrostowe Steve Jobs gazet i stron nieuchronnie przynieść "Jestem na Steve Jobs embargo do czytania książki jest w moich rękach."

Issacson w "Steve Jobs" oficjalnie wychodzi poniedziałek, ale wielu księgarniach już w nie ręki - co może tłumaczyć, dlaczego Huffington Post i roszczenia AP do nabyli ich kopii. Po ich prowadzić i ja próbowałem kupić już kopię, prosząc kilku ludzi wchodzą i wychodzą z SFO do sprawdzenia jej w księgarniach, jak słyszałem, że kilka osób miało nabyte ich tam.

Wynik? Brak kości, nawet po Geeklist założyciel Ruben Katz oferowane księgarni counterperson 1000 dolarów za książki, organizując pieniądze w sto dolarów rachunki na licznik. (Uwaga:. Ja nie poprosić go o ofertę gotówkową) Katz, ponieważ próbował trzy razy, aby otrzymać kopię w innych księgarniach, bezskutecznie. Poniedziałek to wtedy.

W międzyczasie większość zainteresowanych wizjonerów życie i czasy będą łapczywie okrążenie za każdym Praca związanych smakołyk i nieszczelności. To po prostu sprowadza się do dostaw w porównaniu do zapotrzebowania.

Jak Josh Ronin odpowiedzi na Quora , "Dolna linia: Steve był bardzo prywatne facet. Kiedy Walter zapytał go, dlaczego pozwala mu (dziennikarz) pisać o życiu prywatnym, odpowiedział: "Chciałem, aby moje dzieci znają mnie. I nie zawsze było tam dla nich, i chciałem, aby wiedzieli, dlaczego i zrozumieć, co zrobiłem. " Nawet jego dzieci nie wiedzą wiele o nim. Więc dlaczego nas to obchodzi? Aby dostać się nawet dostrzec jego życie prywatne jest po prostu ciekawe. Nie słyszymy wiele o nim w ogóle. "

"To trzyma go przy życiu dla tych z nas, że nadzieję, że będzie żył na wieki", powiedział Thomas Muraca, wyjaśniając, że nawet coś tak prozaicznych jak uważne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz