niedziela, 16 października 2011

W The Ring: Problemy, problemy Everywhere

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Q8cr4OJRukg/:
Seth Sternberg | CrunchBase Profile

Seth Sternberg jest prezesem i współzałożycielem Meebo . Pisze tego gościa kolumny, In The Ring, z CEO perspektywy.

Kiedy czujesz, że zaczniemy lub uruchomić, uruchamiania, logujesz się na problemy. Wiele problemów. Są wszędzie. Nowych konkurentów. Ważny pracownik odchodzi. Nie trafienie liczb. Zmiany na rynku świadczenia usługi bezużyteczne w rok lub dwa.

Po pierwszym uruchomieniu, są one prawie zabawy. "Och, jak ja mam rozwiązać ten?" Albo jeszcze lepiej, "Wszystkie te VC chcą dostać się do mojego deal!" Oczywiście, mają też tendencję do zdają egzystencjalne. Nie masz dużo na początku, więc dobre wrażenie, może to sprawi, że-"Po prostu wylądował niesamowite partnerstwa. Po prostu stało się milionerami! "I źle czuje się jak może zniszczyć-" gówno Świętego, Facebook uruchomienie co? Jesteśmy martwi. "

Jak skalę, więcej problemów wydaje się pojawiać godziny. System, który działa bardzo dobrze, podobnie jak w jaki sposób inżynierowie wybierają projekty, może wszystkie nagłe przerwy po końcówki ostatnich 12 inżynierów. Kto wiedział, że to się stało potem? Tak było, i to było jak to się stało z niebieskim. Zanim się zorientujesz, na swoich inżynierów, czują brak motywacji, system wydaje się łamane, i to już nie zabawa

Dla CEO, to może się przytłaczające szybko. Jeśli masz świetny zespół, większość problemów się rozwiązać przed słyszałeś kiedykolwiek o nich. Ale są na tyle duże problemy, że usłyszycie o, co najmniej jeden dzień. I nie jest to łatwe problemy, które sprawiają, że na swój sposób. Te już mam rozwiązany. Przeciwnie, są one najtrudniejsze problemy ludzi zwrócić uwagę. Dzień po dniu. To, moi przyjaciele, może być męczące.

Czy złapał konfiguracji jeszcze? Ogromny, masywny, można stracić rodzaju pracy ryzyko czai się w tej historii jeszcze? To wszystko jest zbyt proste, by stać się CEO, który telegrafów "nie przynieś mi co cholernie problemów Znowu przyjmujesz inteligentne rozwiązania własnych problemów. Dlatego zatrudnił pana! "To w rzeczywistości, może wydawać się szczególnie skuteczne. Przyjęcie tego stanowiska i problemy najwyraźniej dbać o siebie ... aż wszystkie te problemy czają się, że nigdy nie dotarł do ciebie, ze strachu nie chce ich wysłuchać, sposób firmy spada. Buh-bye.

Więc co robić? Po pierwsze, oczywiście, oprzeć się pokusie się, że dyrektor generalny, który nikt nie chce powiedzieć, co się naprawdę dzieje. Po prostu nie być, że facet lub gal. Oznacza to, że trzeba słuchać problemów, które na swój sposób i, jak można, grać reżyser ruchu. Pomóż im dowiedzieć się, kto do pracy w rozwiązywaniu ich problemów. Jest niezwykle uprawniającej jeśli możesz pomóc innym nauczyć się rozwiązywać swoje problemy, a nie rozwiązywania problemów dla nich.

Po drugie, to wszystko o edukacji. Trzeba uczyć ludzi, jak identyfikować i rozwiązywać problemy, gdy są rodzącej, a nie pozwolić im jątrzyć i stać się wielki problem. Łapanie problemy na początku (np.: nasz system podejmowania decyzji co inżynierowie pracują na złamał) często utrzymuje większe problemy od zawsze występujące (np.: nasz inżynier gwiazda chce odejść). Nauczanie to, jak się okazuje, jest zaskakująco skomplikowany

Gdy zdałem sobie sprawę, że muszę aktywnie rozmawiać ludzie na Meebo na temat rozpoznawania i rozwiązywania problemów, myślałem, że to wystarczy, aby wyraźnie powiedzieć: "Chłopaki, nie pozwól problemy jątrzyć. Jeśli zauważysz jakiś problem, naprawić lub przynieś go do kogoś, kto może! "Wasn't-jakoś to problemy nadal Festered bez rozwiązania. Zaczęłam więc telegraf proces rozwiązywania problemów.

1. Określić, że istnieje problem.

2. Zidentyfikować przyczynę problemu.

3. Hipotezę rozwiązania.

4. Wdrożenie rozwiązania.

Myślenie o problemach w str

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz