Uwaga wydawcy: Brenden Mulligan jest przedsiębiorcą, który stworzył Onesheet , ArtistData , MorningPics i PhotoPile . Jest mentorem dla 500 Startups , Advise.me i uruchomienia kilku. Można go znaleźć na Twitterze w bmull @ i blogów na Uruchamianie .
Nie było ponownie pojawiła się tematem w mojej głowie ostatnio jak ja powinni startupów na obszary zainteresowania. To obraca się wokół celu zmniejszenia tarcia.
Zmniejszone tarcie w produkcie prowadzi do mniejszej frustracji, konwersji wysokiej i ogólnej szczęśliwości użytkownika. Chciałbym użyć kilka przykładów tego, co mam na myśli.
Taksówki / Uber
Zacznijmy Uber , uruchamiania, który pozwala zamówić czarny samochód z telefonu komórkowego w San Francisco, Nowy Jork, Seattle, Chicago i rosnącej listy miast. Ponieważ wiem, że zespół, byłem po tym starcie, ponieważ uruchomiona. I rzeczywiście miała samochód Uber z okazji sprzedania pierwszym uruchomieniu podczas jednej z pierwszych tygodniach w fazie beta.
Kiedy pierwszy raz usłyszałem o usługi, skupiłem się na aspekcie luksus podróżowania w czarny samochód miasta z prywatnym kierowcą. Kto by nie chciał? To w ich motto ("Wszyscy Private Driver") i brzmi super. Ale po pierwsze doświadczenia Uber, dowiedziałem się, że podczas ładne, element luksusu jest dziwnie bez znaczenia w porównaniu z ich znacznie większy funkcję zmniejszania tarcia się jeździć gdzieś.
Pozwól mi opracowania. Punktów tarcia są kursywą.
Tu jest generalnie to, co trzeba zrobić, aby dostać kabiny:
- Znajdź samochodów: Stań na ulicy machając na taksówki, gdyż jazdy w nadziei, że przestanie się (może to zająć dużo czasu w SF), lub zadzwonić na jeden, który zwykle trwa 15-30 minut, aby przyjechać.
- Destination Set: Powiedz kierowcy, dokąd idziesz.
- Ride: Wiele taksówek nie są najbardziej pokojowo kierowców.
- Pay: wyciągnij portfel i płacić gotówką (lub karty kredytowej, jeśli ją przyjmą - wielu nie).
- Wskazówka: Oblicz końcówki dodać do taryfy.
Oto doświadczenie Uber:
- Znajdź samochodów: Otwórz aplikację i uderzył Pick Me Up. Samochód zwykle w ciągu 10 minut, czasami w ciągu 5.
- Destination Set: Powiedz kierowcy, dokąd idziesz (choć można ustawić z wyprzedzeniem)
- Ride: Prawie zawsze spokojne, ciche doświadczenia.
- Pay: Twoja karta kredytowa jest automatycznie ładowana.
- Wskazówka: Wskazówka jest obliczany dla Ciebie i są wliczone w ceny.
Uber obniżyła wszystkie tarcia. Jaki był żmudny proces, zanim jest bezproblemowe, przyjemne interakcji. Najważniejsze Uber dostarcza użytkownikom to, że tarcia doświadczenia. Fakt, że jest to czarny samochód oznacza, że jest ogólnie estetycznie ładniejszy doświadczenia (i SF Taxis, które mogą mieć duże znaczenie), ale to drobny szczegół w porównaniu do innych świadczeń korzystania z serwisu.
Zipcar / GetAround
Wielu ludzi zna Zipcar . To całkiem proste. Istnieje kilka Zipcar-o
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz