niedziela, 16 października 2011

Zmniejszenie tarcia, zwiększenie Happiness

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/VtTav2AtwcI/:
2669139336_d665188381

Uwaga wydawcy: Brenden Mulligan jest przedsiębiorcą, który stworzył Onesheet , ArtistData , MorningPics i PhotoPile . Jest mentorem dla 500 Startups , Advise.me i uruchomienia kilku. Można go znaleźć na Twitterze w bmull @ i blogów na Uruchamianie .

Nie było ponownie pojawiła się tematem w mojej głowie ostatnio jak ja powinni startupów na obszary zainteresowania. To obraca się wokół celu zmniejszenia tarcia.

Zmniejszone tarcie w produkcie prowadzi do mniejszej frustracji, konwersji wysokiej i ogólnej szczęśliwości użytkownika. Chciałbym użyć kilka przykładów tego, co mam na myśli.

Taksówki / Uber

Zacznijmy Uber , uruchamiania, który pozwala zamówić czarny samochód z telefonu komórkowego w San Francisco, Nowy Jork, Seattle, Chicago i rosnącej listy miast. Ponieważ wiem, że zespół, byłem po tym starcie, ponieważ uruchomiona. I rzeczywiście miała samochód Uber z okazji sprzedania pierwszym uruchomieniu podczas jednej z pierwszych tygodniach w fazie beta.

Kiedy pierwszy raz usłyszałem o usługi, skupiłem się na aspekcie luksus podróżowania w czarny samochód miasta z prywatnym kierowcą. Kto by nie chciał? To w ich motto ("Wszyscy Private Driver") i brzmi super. Ale po pierwsze doświadczenia Uber, dowiedziałem się, że podczas ładne, element luksusu jest dziwnie bez znaczenia w porównaniu z ich znacznie większy funkcję zmniejszania tarcia się jeździć gdzieś.

Pozwól mi opracowania. Punktów tarcia są kursywą.

Tu jest generalnie to, co trzeba zrobić, aby dostać kabiny:

  • Znajdź samochodów: Stań na ulicy machając na taksówki, gdyż jazdy w nadziei, że przestanie się (może to zająć dużo czasu w SF), lub zadzwonić na jeden, który zwykle trwa 15-30 minut, aby przyjechać.
  • Destination Set: Powiedz kierowcy, dokąd idziesz.
  • Ride: Wiele taksówek nie są najbardziej pokojowo kierowców.
  • Pay: wyciągnij portfel i płacić gotówką (lub karty kredytowej, jeśli ją przyjmą - wielu nie).
  • Wskazówka: Oblicz końcówki dodać do taryfy.

Oto doświadczenie Uber:

  • Znajdź samochodów: Otwórz aplikację i uderzył Pick Me Up. Samochód zwykle w ciągu 10 minut, czasami w ciągu 5.
  • Destination Set: Powiedz kierowcy, dokąd idziesz (choć można ustawić z wyprzedzeniem)
  • Ride: Prawie zawsze spokojne, ciche doświadczenia.
  • Pay: Twoja karta kredytowa jest automatycznie ładowana.
  • Wskazówka: Wskazówka jest obliczany dla Ciebie i są wliczone w ceny.

Uber obniżyła wszystkie tarcia. Jaki był żmudny proces, zanim jest bezproblemowe, przyjemne interakcji. Najważniejsze Uber dostarcza użytkownikom to, że tarcia doświadczenia. Fakt, że jest to czarny samochód oznacza, że ​​jest ogólnie estetycznie ładniejszy doświadczenia (i SF Taxis, które mogą mieć duże znaczenie), ale to drobny szczegół w porównaniu do innych świadczeń korzystania z serwisu.

Zipcar / GetAround

Wielu ludzi zna Zipcar . To całkiem proste. Istnieje kilka Zipcar-o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz