niedziela, 2 października 2011

Zapytaj Slashdot: Jak wykorzystać Post-Cataract Vision ultrafioletowe?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/1Igs3li8Zr8/Ask-Slashdot-How-to-Exploit-Post-Cataract-Ultraviolet-Vision:
xmas2003 pisze: "Niedawno miałem zabieg usunięcia zaćmy z implantu Crystalens. Z moim zachmurzenie żółknięcie (UV-filtrowanie) naturalnej soczewki usunięte, widzę świat w nowym świetle (więcej o tym za chwilę), jak wszystko jest jaśniejsze, a kolory są bardziej . żywe ... oraz w centrum uwagi Jako typowy Slashdot czytelnika, byłem krótkowzroczny od dzieciństwa, więc to jest cudowne, nie muszę nosić okulary / kontakty na odległość Interesującą osobliwością jest to, że teraz widzę światło ultrafioletowe -. wydaje że istnieje kilka osób, które fotoreceptory wrażliwe poniżej 400 nm do widma UV zrobiłem kilka testów z Black Light i filtr UV, aby to potwierdzić, ale chcielibyśmy zrobić więcej rozstrzygające testy, takie jak przy użyciu Monochromator -. ktokolwiek w Boulder, Colorado, mają dostęp do jednego? A jakieś sugestie od czytelników Slashdot, w jaki sposób mogę dalszego zbadania tego zjawiska? Chociaż nie widzę martwych ludzi, myślę, że mam "supermocarstwa" ... choć nie jestem pewien w średnim wieku, tata suburbanite powinny don fioletowe rajstopy i peleryna się przestępstwa-fighter! "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz