niedziela, 28 sierpnia 2011

HealthTech FAIL: Lekcje dla przedsiębiorców z Startups Zdrowia poszło nie tak

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/XA8lowyYbz0/:
Train Wreck

Od redakcji: Ten post został napisany przez gości Dave Chase, prezes Avado.com , pacjent spółki zarządzającej związek, który był TechCrunch Disrupt finalistą . Wcześniej był konsultantem ds. zarządzania konsultacji opieki zdrowotnej praktyce Accenture do 25 szpitali i był założycielem firmy Zdrowia Microsoft. Możesz śledzić go na Twitterze @ chasedave .

Healthtech jest stale rozwijającym się sektorem, ale od 1 miliard dolarów basen VC wlewa się do nowych firm w ciągu ostatniego roku, przedsiębiorstwa zdrowia otrzymała tylko około 3 procent tej kwoty. Nie wielu firmach healthtech były w stanie zapewnić tych wielkich rund venture, jednak w zeszłym tygodniu, I wskazały na jedno healthtech firmy, która wydaje się robić to dobrze: Zocdoc, który podniósł 50 mln USD rundzie z DST początku tego miesiąca, i zaproponował kilka dania na wynos w firmach chcących uczyć się na doświadczeniach Zocdoc jest. ( Zapoznaj się z post tutaj .

Jak wyżej wymienione numery venture z wystawy postu Rip, wielu firmach naprawdę nie wykazały, tym samym Zocdoc mądrości wykazały, która doprowadziła do coraz healthtech awarii w ciągu ostatnich kilku lat. Jednym z ostatnich badań w szczególności podkreśla to zjawisko. Po przeprowadzeniu wywiadu z 110 cyfrowych przedsiębiorców zdrowia, RockHealth opublikowanym niedawno wyniki badania wykazujące odłączyć od firm, które są rzeczywiście coraz finansowania oraz wielu, które pojawiły się puste.

To rzuca światło na odłączyć dlaczego tak wiele firm healthtech Nie udało się wpływ, lub doświadczyli znaczący obraca się, aby przetrwać. Poniżej znajdziesz kilka najważniejszych przyczyn awarii healthtech uruchamiania:

Brak szczególnej uwagi lub punkt Przyjęcie

Jest dobrze udokumentowane, że brak ostrości zabija firmach, czy są one w służbie zdrowia, czy też nie, ale jest szczególnie rozpowszechnione w opiece zdrowotnej. Sektora opieki zdrowotnej cierpi mnóstwo wad i jest w poważnej potrzebie zakłóceń, więc jest to kuszące dla nowych uruchomień, aby spróbować rozwiązać je wszystkie, aby największy wpływ. Jednak te firmach ignorują stare powiedzenie o tym, jak jeść słonia - jeden kęs w danej chwili. Zbyt wielu firmach są odgryza więcej, niż mogą żuć. Najlepiej wybrać jeden główny punkt ból adres i iść z nim.

Oczekiwane konsumentów do płacenia

Z wyjątkiem programów utraty wagi, nie ma wielu przykładów konsumenci płacąc bezpośrednio dla służby zdrowia. Z biegiem czasu może się zmienić bardziej jako ciężar kosztów opieki zdrowotnej zostanie przeniesiony do konsumentów, jak podkreślono w części II serii Zakłócenia zdrowia (patrz linki poniżej). Jednak byłbym bardzo ostrożny każdej firmy spodziewa się, że konsumenci płacą w najbliższym czasie.

Oczekiwane konsumenta wprowadzić wiele informacji

Chociaż uważam, że był większy powód Google Health nie spodziewając konsumentów do wprowadzania informacji jest jednym z największych czynników dlaczego akt osobowych zdrowia (PHR) nie udało się uzyskać znaczące trakcji. Większość PHRs polegać na indywidualnych informacji wchodzących i niewielu jest chętnych aby to zrobić.

Wymagane ogromne kwoty pieniędzy

To raczej nastąpić w okresie bańki, gdzie była wielka wizja i pieniste rynkach finansowych rzucił ogromne sumy pieniędzy. Ostatecznie, nie były trwałe franchising.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz