niedziela, 28 sierpnia 2011

Społecznego Paradox sieci

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/g3KlacRt2LQ/:
6078046193_ca2a1d1b0c_o

Uwaga wydawcy: Nina Khosla jest projektant i założyciel Teethie , społecznych uruchamiania blogowanie ukierunkowana na budowanie zainteresowań społeczności. Możesz śledzić jej @ ninakix .

Z biegiem lat, nastąpiła radykalna zmiana w sposób interakcji z naszych sieci internetowych znajomych. Kiedyś było tak, że mieliśmy kilka naszych przyjaciół (online lub offline przyjaciółmi) na usługi, co pozwala nam połączyć się z przyjaciółmi za pośrednictwem Internetu i zobaczyć, co ich działalność. Gdzie w Internecie były nieco przerażające świecie pełnym obcych, nagle miał przyjazne kotwy do odkrywania, że ​​świat. Oczywiście, większość naszych znajomych nie było online, a przynajmniej nie przy użyciu tych samych usług, ale znajomość było pocieszające i zdolność dostrzegania tego, co kilka naszych przyjaciół robili pozwoliło nam znaleźć nowe treści i nowych przyjaciół.

Zakochaliśmy się z miejsc, które się nam poczuć się jak są ludzie, którzy tam są podobne do nas, kim jesteśmy i rozmawiać o wspólnych doświadczeniach z. Ale potem, niektóre z tych sieci - Facebook i Twitter w szczególności - zaczęła rosnąć gwałtownie. Facebook ułatwione normą kulturową korzystania z jego usług "przyjaciel" wszyscy wiedzieliśmy. Nagle mieliśmy mnóstwo naszych przyjaciół wszędzie poszliśmy. Z doświadczeń zdobytych udostępniania on-line przestrzeni z kilkoma przyjaciółmi, logika nakazywałaby, że mając więcej naszych internetowych znajomych, że będzie to doświadczenie bogatsza. Ale to nie jest, co się stało.

Zamiast tego pojawił się nowy dzieje trend: Nie jesteśmy naprawdę zwracając uwagę na naszych przyjaciół mamy podłączony do sieci. Weź Twitter, na przykład. Twitter były doskonałym miejscem dla wielu wczesne wprowadzenie do Dyskusja tech. To nie było tak dawno, że mało było mało ludzi na Twitterze, że można było przeczytać każdy tweet w strumieniu.

Ale jak sieć zaczął stawać się bardziej gęsta, i ludzie zorientowali się więcej ludzi, których znali i lubili na Twitterze, zaczęli po kilkaset osób, a czytanie tych wszystkich tweets stało się niemożliwe. To jest taki fakt z życia, że ​​całe firmy opiera się na założeniu, że masz zbyt wielu przyjaciół na Facebooku i Twitterze naprawdę zwracać uwagę na to co mówią.

Na przykład, Flipboard, między innymi, podkreśla jego możliwości podzielić się z wami najlepiej Twitter znajomych i posty Facebook. Te firmy, a nawet inteligencji Facebook źródła wiadomości, pomagają nam radzić sobie z odłączyć z naszymi przyjaciółmi z powodu naszej więzi-they're sortowania przez zalew informacji to rozbudowana sieć stworzony dla nas.

Na tym polega paradoks sieci społecznej, że nikt nie chce przyznać, że jak wielkość wzrasta sieci, nasza zdolność do społecznego maleje.

Jak wszystko inne, sieci i informacji przepływających przez ich przestrzegać praw popytu i podaży. Ponieważ liczba bitów, zdjęć i linków pochodzących w tych sieciach wzrosła, każda z tych niewidocznie zaczęła spadać w warte.

Być może to wyjaśnia podniecenia na nowe produkty. Kiedy mniejsze załogi ludzi za pomocą narzędzia, takie jak Foursquare, możemy śledzić miejsc naszych przyjaciół i miejsca pobytu. Na mniejszą skalę, wiedząc o tym informacji i są w stanie oczekiwać, że inni także widzieli my wszyscy w pewien sekret, to się na początku stosowania Twitter czuje się nieco magiczne. Ale jak liczba znajomych zaczyna wzrastać, szczególnie nad tą magiczną liczbę Dunbar z 150-zaklęcie zaczyna mijać. Przy tej skali, po prostu nie możemy łatwo śledzić to wszystko. Kiedy nasz liczby połączeń wzrośnie powyżej 150 wszystko staje się po prostu komentarze, jak podatku od naszych rozmów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz