niedziela, 28 sierpnia 2011

Odchylenie oświetlenia i monitora komputerowego 13 dolarów do gier bardziej komfortowe

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/hXoOTNQZUg0/bias-lighting.ars:

Trudno patrzeć na monitor komputera na wiele godzin po zmroku, z resztą światła wyłączone w domu lub w biurze. Mimo to jest to jak wielu z nas grać w gry, w tym ja. Gdy Antec oferowała wysłanie soundscience halo 6 LED stronniczość oświetlenie zestaw , który jest długo oficjalna nazwa-nie mam nic do stracenia. Jeśli to nie działa, mógłbym napisać krótki, snarky postu odrzucając je jako bzdury. Jeśli tak pracować, moje oczy będą bardziej komfortowe.

13 dolarów Produkt był w małym pudełku, i dopiero pod minutę do instalacji. Po prostu usunąć samoprzylepna z 14,5 cali oświetlenie LED, dołączyć do tyłu monitora i podłączyć kabel do pustego portu USB. Pasek świeci się, usiadłem i zacząłem epicką sześć godzin sesji gry dla mojego Ex Deus: Human Revolution przeglądu.

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze do tego wpisu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz