niedziela, 4 września 2011

Dlaczego na bieżąco z RSS są trujące dla wydajności, poprawności

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/OzR-uL9zHQ8/why-keeping-up-with-rss-is-poisonous-to-productivity-sanity.ars:

Na tej długiego weekendu Święta Pracy w USA, jesteśmy przynoszą zestaw opinie z różnych Ars pisarzy i mamy miłość, aby przyłączyć się do rozmowy w komentarzach.

Na pozór wydaje się wielki RSS dla tych z nas, którzy chcą utrzymać się na wszystko, co dzieje się w Internecie i mam na myśli wszystko. Jak dla mnie, mogę korzystać z RSS regularnie co pięć minut do prawie cały czas jestem na jawie. Używać RSS do pracy i z powodów osobistych, pomaga mi zachować zakładki na praktycznie każdym miejscu, tech, że sprawy w celu zapewnienia, że ​​nigdy nie jestem brakuje niczego, a także pozwala mi upewnić się, że jestem na szczycie moich przyjaciół i życia rodzin za pośrednictwem blogów. Gdyby nie RSS, nigdy nie mogłem utrzymać się na nic. Lub nie?

Dwa razy w tak wielu tygodni w ciągu miesiąca sierpnia, byłem zmuszony iść bez mojego cennego kanały RSS. Szczegóły nie mają znaczenia, nie było ograniczeń technicznych na mojej połączenia z Internetem w czasie, ale moje doświadczenia w trakcie i po Wielkiej przerwy RSS otworzyło mi oczy na to, jak konieczne może być w rzeczywistości do mojego życia. Nie tylko udało mi się pozostać na szczycie ważne rzeczy tech dobrze, byłem szybszy i bardziej wydajne w pracy. Ja również bardziej świadome decyzje, o których osobowych wywody I faktycznie chciał czytać w dowolnym czasie, zwiększając moja uwaga i zrozumienie tych stanowisk podczas wyjmowania ciężar winy i obowiązku, aby nadążyć za wszystkim.

Ośmielam się powiedzieć, ale jakość mojego życia i pracy poprawiła się, gdy poszedłem bez RSS. I myślę, że może dla Ciebie też.

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze do tego wpisu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz